سهمیه بندی رقابت‌های جهانی فوتبال ساحلی برای حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تعداد سهمیه تیم های آسیایی برای حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی که قرار است در پاراگوئه سال آینده برگزار شود مشخص شد. در این باره با چند تن از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی به گفتگو پرداختیم که از نظر خواهیم گذراند.

حسینی: سطح توقع مردم از فوتبال ساحلی بیشتر شده است

پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره رقابتهای جام جهانی پاراگوئه و وضعیت تیم ملی گفت: بعد از قهرمانی در بازی های بین قاره ای که دومین تورنمت مهم دنیا محسوب می شود با تصمیم کادر فنی چند بازیکن جوان و جویای نام از تیم ملی ب به ترکیب تیم اصلی اضافه شد. بازهای پیش رو در جام جهانی برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که قهرمانی ما در جام بین قاره ای باعث شد تا سطح توقع مردم از این تیم زیاد شود و این کار ما را سخت تر از قبل می کند.

او افزود: ما با اکثر تیم های آسیایی رقابت داشتیم و می توانم بگویم که اصلی ترین رقیب ما طی یک سال اخیر تیم ملی ژاپن بوده اما نباید از این موضوع غافل شویم که تیم ملی فوتبال ساحلی عمان ، لبنان و امارات هم رشد چشم گیری داشته اند. ما در آینده ای نزدیک باید در رویدادهای مختلف جهانی ظاهر شویم و با سال پر ترافیک مسابقاتی روبرو هستیم. المپیک فوتبال ساحلی برای اولین بار به میزبانی آمریکا برگزار می شود که در کنار نگاه به جام جهانی پاراگوئه نیم نگاهی هم به این مسابقات داریم.

قهرمانی در جام بین قاره ای باعث شد تا دید فدراسیون نشین ها به تیم ما بیش از پیش مثبت شود

حسینی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی تصریح کرد: شرایط فعلی ما وضعیت خوبی است. ما لیگ منظمی را در کشورمان برگزار کردیم و خروجی این لیگ حضور بازیکنان مستعد و با انگیزه برای بحث پشتوانه سازی تیم ملی بوده است. اردوی خیلی خوبی در پرتغال داشتیم و نتایج رقابت ها در کشور امارات خیلی کمک کرد تا دید فدراسیون نشین ها به این تیم بیش از پیش مثبت شود و در صورتی که ادامه راه با برنامه پیش رویم مدال های خوشرنگ زیادی را برای کشورمان کسب خواهیم کرد. اما تنها مشکل این روزهای تیم ملی عدم پرداخت مطالبات و جوایز رویدادهای گذشته است که نیاز به حمایت بیشتری از سوی ورزشکاران کشور دارد.

احمدزاده: مهم ترین هدف ما کسب مقام اول جام جهانی پاراگوئه است

محمد احمدزاده هم گفت: شرایط تیم ملی نسبت به روزهای گذشته بهتر است و اردوی اصلی تیم ملی از هفتم این ماه شروع می شود تا خودمان را برای رقابت های حساس که در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود و چهره تیم های حاضر در جام جهانی مشخص می شود.

او افزود: شناخت لازم را از رقبا داریم چرا که با اکثر آنها در رقابت های مختلف بازی کرده ایم. نتایجی که در این سال اخیر در رویدادهای مختلف بین المللی گرفته ایم انتظارات را از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بالا برده و به همین دلیل مهم ترین هدف ما کسب مقام اول جام جهانی پاراگوئه است. ما در این مسیر نیاز به چند اردوی برون مرزی و همچنین تقویت بازیکنان داریم.

مهاجم تیم ملی در مورد مطالبات و جوایز هم این گونه گفت: فدراسیون فوتبال با چاره اندیشی که انجام داده است سعی دارد مطالبات معوقه ما را پرداخت کند  و حتی در خصوص جایزه قهرمانی در مسابقات بین قاره ای هم صحبت از حدود بیست و سه میلیون جایزه نقدی است ولی همچنان کمک های وزارت ورزش و جوانان و نهاد ریاست جمهوری در هاله ای از از ابهام است.

هاشم پور: می خواهیم به موفقیت های گذشته مان ادامه دهیم

هاشم پور مربی تیم ملی هم گفت: بعد از بازگشت از مسابقات جام بین قاره ای خوشبختانه شرایط بر وفق مراد است و همه چیز طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش می برد. قصد داریم اردوی تیم ملی ب را با تیم اصلی ادغام کنیم تا از این طریق انگیزه نفراتی که از تجربه کمتری برخوردار هستند بیشتر شود.

او در پایان گفت: مانند ادوار گذشته به دنبال این هستیم تا با بدست آوردن نتایج لازم جواز حضور در رقابت های جام جهانی پاراگوئه را کسب کنیم. شاید شرایط سخت باشد اما با این حال در تلاشیم تا به موفقیت های گذشته مان همچنان ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید:

سه ساحلی باز ایران نامزد کسب عنوان برترین بازیکن جهان شدند

برگزاری نشست مشترک دبیرکل فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار