مرکز تخصصی دندانپزشکی شهید بهشتی سپاه عاشورا در تبریز افتتاح شد.

افتتاح مرکز دندانپزشکی سپاه عاشورا در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرکز تخصصی دندانپزشکی،در ۸۵۰ متر مربع و با هزینه سه و نیم میلیارد تومان تجهیز شده و شامل بخش‌های مختلفی، چون جراحی فک و صورت، لثه، کاشت، پروتز‌های دندانی، ترمیم و زیبایی، ریشه، ارتدنسی، اطفال، بخش لیزوله برای بیماران خاص، رادیولوژی دهان و دندان، اتاق عمل و آزمایشگاه تشخیص طبی است.


سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی،در مراسم افتتاح این کلینیک گفت:باید تلاش کنیم امکانات بهداشتی و درمانی را در نقاط مختلف افزایش دهیم و خدمات را به روزتر کرده و به استاندارد‌ها نزدیک کنیم.


مظهر جانشین معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: در درمانگاه‌های سپاه باید به حوزه سلامت به طور همه جانبه توجه شود و در کنار سلامت جسمی به سلامت معنوی و سلامت روحی و روانی هم اهمیت داده شود و کارکنان آن باید تلاش کنند روحیه بسیجی در ارائه خدمت داشته باشند.


صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز گفت:پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که سال‌ها به کشور خدمت کرده اند در سنین کهنسالی نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی هستند و باید تلاش شود امکانات مختلف بهداشتی درمانی و توانبخشی برای آنان فراهم شود.

 

انتهای پیام/

 

افتتاح مرکز دندانپزشکی سپاه عاشورا در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.