با حضور سردار خرم و مسئولان لشکری و کشوری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری کلان شهر تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: دفاع مقدس تاریخ برجسته و برگ زرین ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: دفاع مقدس گنجی است که می‌تواند برای نسل حاضر و آینده دست آورد و قلمداد تاریخی شود و وحدت ملی و انسجام اسلامی را بین مردم افزایش و گذشته حال و آینده را به هم پیوند دهد.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح بیش از ۱۲۰ برنامه در نمایشگاه دفاع مقدس برگزار خواهند کرد و گوشه‌هایی از تاریخ صد ساله کشور و ملت ایران را به نمایش گذاشته خواهد شد تا آموزه‌هایی برای نسل حاضر و آینده داشته باشد.

سردار خرم به حادثه تلخ اهواز اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران جنایتی مرتکب شده اند که ارزش نظامی ندارد و، چون در میدان نبرد و جنگ نمی‌توانند کاری کنند مردم و زن و بچه بیگناه و به رگبار می‌بندند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن ۳۸ سال پیش با خیال خام و با حمایت استکبار جهانی قصد تجاوز به خاک ایران و نابودی ایران اسلامی را داشتند که به حول و قوه الهی و با رهبری امام رحمت الله هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

سردار خرم گفت: آن‌ها در کاخ‌های خودشان که هیچ مردمی حضور ندارد رژه می‌روند، ولی ما با افتخار و در کنار مردم خودمان اقتدار نیرو‌های مسلح را به نمایش می‌گذاریم و دشمن این را بداند که بین مردم و نیرو‌های مسلح هیچ فاصله‌ای نیست.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دشمن در میدان جنگ و نبرد خودش را نشان بدهد و، چون تاب و توان ضربه جوانان مومن و بسیجی ایران اسلامی را ندارد روی به ترور می‌آورد، اما این را بداند اون سیلی و شکست‌هایی که از ۸ سال دفاع مقدس تا حالا خورده را دوباره خواهد خورد.

وی در پایان افزود: ما آموختیم برای دفاع از مکتب و کشورمان شهادت افتخار است و برای پیروزی ایران اسلامی از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد و جواب دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد. 

انتهای پیام/ش

نمایشگاه دفاع مقدس در تبریز گشایش یافت

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.