مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: برای حضور سرپرستان در انتخابات فدراسیون ها منع قانونی وجود ندارد اما قرار است آنها در انتخابات شرکت نکنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان بیان کرد: اگر قانونی اجازه دهد شخصی به خدمتش در فدراسیون ها ادامه دهد و قانون آن تصمیم را بگیرد، وزارت ورزش و جوانان به آن احترام خواهد گذاشت و لازم الاجرا است. مهلت قانونی ما تا 15 آذر است و هر مصوبه قانونی را وزارت ورزش و جوانان به آن احترام خواهد گذاشت.

او در مورد اینکه آیا سرپرستان فدراسیون ها اجازه حضور در انتخابات را دارند یا خیر؟ افزود: این موضوع منع قانونی ندارد اما مقام عالی وزارت با تدابیری که داشته است، تصمیم گرفت تا با هماهنگی‌های انجام شده سرپرستان در انتخابات حاضر نشوند تا بی‌ طرفی وزارت در انتخابات فدراسیون‌ها نشان داده شود.

اسبقیان درباره حضور حمید بنی تمیم در انتخابات فدراسیون کشتی اظهار داشت: من چنین چیزی را نشنیدم که قرار است بنی تمیم در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت کند و اگر قرار است این اتفاق رخ دهد، باید این موضوع  بررسی شود. حضور سرپرستان در انتخابات فدراسیون ها منع قانونی ندارد اما با تدابیر وزارت ورزش و جوانان با سرپرستان انجام شده، قرار است این افراد در انتخابات فدراسیون ها شرکت نداشته باشند. استعفای سرپرستان برای حضور در انتخابات فدراسیون ها رخ نداده و باید اتفاق رخ دهد تا وزارت ورزش و جوانان تصمیم گیری کند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در پایان گفت:برای فدراسیون های ورزشی که وزارت ورزش و جوانان برای آنها سرپرست انتخاب کرده، صحبت کردیم به دلیل اینکه بی طرفی وزارت مشخص شود، در انتخابات فدراسیون ها شرکت نکنند اما در خصوص فدراسیون کشتی من صحبتی با حمید بنی تمیم نداشتم.


بیشتر بخوانید:

اسبقیان: تحت هیچ شرایطی سرپرست، نامزد ریاست فدراسیون نخواهد شد

زیر و بم قانون بازنشستگی پیش از موعد که کارکنان دولت باید بدانند

یوسف نژاد: قانون بازنشستگی در ورزش به زودی اجرایی می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها درباره قانون منع بکارگیری بازنشسته ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار