در جلسه شورای معاونان صدا و سیمای فارس از ساره جوانمردی قهرمان پاراالمپیک تقدیر و ساخت مستند پرچمدار عفاف آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده سپاه فجر فارس و مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس از ساره جوانمردی تجلیل کردند و ساخت مستند پرچمدار عفاف کلید خورد.

سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس در جلسه شورای معاونان صدا و سیمای استان که همزمان با آغاز هفته بسیج برگزار شد، ساره جوانمردی را از افتخارات این استان معرفی کرد و گفت: این بانوی ورزشکار علاوه بر کسب مدال طلای رقابت‌های جاکارتا و به اهتزار در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران با صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب موجب شادمانی مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف رسانه، حفظ، صیانت، پاسداشت ارزش‌ها و انتقال آن به نسل‌های بعد است، افزود: پس از دیدار رهبر معظم انقلاب با مدال آوران رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا و تقدیری که از پوشش ساره جوانمردی در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها داشتند، صدا و سیمای مرکز فارس تصمیم به ساخت مستندی از زندگی این بانوی ورزشکار گرفت.

وی ادامه داد: این مستند که با عنوان پرچمدار عفاف تولید می‌شود، گوشه‌هایی از زندگی فردی و اجتماعی و پیروزی‌های ساره جوانمردی در میادین ورزشی را به تصویر خواهد کشید.

فرمانده سپاه فجر فارس هم در این مراسم گفت: این بانوی ورزشکار بسیجی علاوه بر کسب ۲ مدال طلای رقابت‌های پارآسیایی جاکارتا، پرچمدار کاروان کشورمان در این رقابت‌ها هم بود.

سردار غیاثی با بیان اینکه ساره جوانمردی در مراسم افتتاحیه رقابت‌ها با چادر و پوشش کامل اسلامی به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان حضور یافت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدال آوران کاروان ورزشی پاراآسیایی جاکارتا از پوشش این بانوی ورزشکار تقدیر کردند و آن را صیانت از ارزش‌های دینی و مذهبی در میادین بین المللی خواند.

وی، ساره جوانمردی را سفیر فرهنگی کشورمان در میادین ورزشی و الگویی تمام عیار برای بانوان ورزشکار اعلام کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: انتظار می‌رفت مسئولان فارس و به ویژه متولیان ورزش استان، از این بانوی ورزشکار به شایستگی تقدیر و نسبت به الگو سازی و معرفی بیش از پیش وی به نسل امروز اقدام کنند.

ساره جوانمردی که رکورددار جهان در رشته تیراندازی است، ۴۱ مدال برون مرزی در رقابت‌های جهانی، قهرمانی جهان، آسیایی و پارالمپیک در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/چ

ساخت مستند پرچم دار عفاف در سیمای فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار