مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین از تولید و پخش برنامه‌های متنوع با موضوع چهلمین سلگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ انبارلویی مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در جمع خبرنگاران قزوین گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، استانداران و فرماندارن گذشته قزوین با حضور در یک برنامه درباره دستاورد‌های چهل ساله انقلاب صحبت می‌کنند.

انبارلویی، تولید و پخش ٣٠ گزارش خبری - تولیدی و مستند از ابتدای سال تا پایان مهر، راه اندازی گفتگوی ٢٠ در داخل خبر ٢٠ سیما و همچنین پوشش برنامه‌های خبری با موضوع چهل سالگی را هم بخشی از فعالیت‌های معاونت خبر در معرفی دستاورد‌های انقلاب برشمرد.

وی اضافه کرد: ساخت مستند زندگی آیت الله سید حسن موسوی شالی در ۲۱ قسمت، مستند منادیان آزادی با روایت زندگی انقلابیون تاثیرگذار قزوین، مستند تا همیشه ماندگار و چندین نمایش و مسابقه هم از ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در حوزه رادیوست.

انبارلویی افزود: همچنین ساخت دو قطعه موسیقی به نام‌های «مرز پرگهر» و «اعجاز باغ» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در صدا و سیمای مرکز قزوین آغاز شده است.

به گفته وی، پیش از این هم دو قطعه موسیقی به مناسبت روز قزوین، یک قطعه در ترویج فرهنگ نماز و یک قطعه به مناسبت آغاز امامت و ولایت امام زمان در واحد موسیقی تولید شده است.

انبار لویی در باره حوزه کودک هم افزود: ١٢ هزار عنوان انیمیشن کودک با سه هزار ساعت زمان، نشان از اهمیت برنامه سازی در این حوزه دارد و هنرمندان متعهد این حوزه با تمام توان، ساخت برنامه‌های مربوط به دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را پیگیری می‌کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین ،  اشاره‌ای هم به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان کرد و گفت: برگزاری این کنگره نمونه عینی وحدت و همدلی میان دستگاه‌های اجرایی استان بود.

انتهای پیام/

نشست خبری مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.