به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته ی وحدت مراسم جشنی در محل تالار میلاد مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) برگزارشد .

 گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مراسم جشن هفته ی وحدت به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور فرماندهان و مسئولین و کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های محترم کارکنان مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) در محل تالار میلاد و نماز خانه ی علی ابن ابیطالب (ع) برگزار گردید .

در این مراسم با شکوه ، حجت الاسلام منصوری نیا ( ریاست عقیدتی سیاسی ) ضمن تبریک هفته ی وحدت به بیان هم دلی و جلو گیری از تفرقه افکنی در بین مسلمانان و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و الفت و مهربانی بین مسلمانان پرداخت .

سپس روحانی منصوری نیا افزود : هدف از برگزاری این مراسم تقویت روحیه و هم دلی و حفظ وحدت امت اسلامی و تمسک به قرآن و سنت پیامبر اسلام (ص) و تبعیت از دستورات اسلام دانستند و خاطر نشان کردند . وحدت اسلامی که معیار آن پیامبر اسلام بود یکی از عوامل مهم پیشرفت ها و پیروزی های پی در پی اسلام بوده است  و ما در این دوران و حال حاضر بیشتر به اتحاد نیاز داریم . و در زمانی که برخی با نام دین به جنگ با دین آمدند ، وحدت مسلمانان ، عامل شکست دشمنان دین خواهد بود . 

در ادامه ی این مراسم گروه هنری پادگان برنامه های متنوعی هم چون مولودی خوانی ، هم خوانی ، گروه سرود ، تک خوانی ، تقلید صدا ، تئاتر ، مسابقه و ... پرداختند و شور شعف حاضرین را مضاعف نمودند .

ضمناً در حاشیه ی این مراسم نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با همکاری انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر ) برگزار گردید .

انتهای پیام/ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار