مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از کمک رسانی امدادگران اصفهانی به 203 حادثه دیده در بارندگی های 48 ساعت گذشته در استان خبر داد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و بارش رحمت الهی (برف و باران) در محورهای مواصلاتی و محل اسکان عشایر و روستاها و نیز برخی مناطق شهری که بر اثر آن تعدادی از هم استانی ها گرفتار برف و کولاک و تعدادی از منازل دچار آبگرفتگی شدند ، اظهار داشت : طی 48 ساعت گذشته، به 60 نفر از هم استانی های عزیز در این مناطق که بر اثر بارندگی دچار حادثه شده بودند ، امداد شده است .

وی افزود : در این عملیات جمعیت هلال احمر استان با به کارگیری 14 تیم عملیاتی شامل 49 نفر نجاتگر و با خودروهای کمکدار و تجهیزات تخلیه آب پمپ های آبکش و کف کش ، به کمک رسانی به تعداد 72 نفر حادثه دیده در آبگرفتگی و سیل اقدام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : برف و کولاک در جاده های مواصلاتی شهرستان های سمیرم و فریدونشهر نیز تعداد 131 نفر را گرفتار کرد که تیم های عملیاتی این جمعیت با جابجایی افراد و توزیع پتو ، نایلون و اقلام غذایی به آنها امدادرسانی کردند .

مومنی در پایان به مسافران و رانندگانی که قصدسفر به مناطق کوهستانی را دارند توصیه کرد باتوجه به شرایط جوی و بارندگی های آتی از ایمنی خودرو خود مطمئن شوند و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذائی و البسه کافی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

فعالیت نجاتگران هلال احمر در جاده های مواصلاتی و مناطق کوهستانی در پی بارندگی های اخیر اصفهان

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.