آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

در هرکاری باید به دنبال احسن عمل بوده وبهترین کار را انجام دهیم

آیت الله علوی گرگانی گفت: کسانی که به دنبال احسن اعمال بوده و بهترین کار را انجام می‌دهند، خداوند متعال به این افراد عنایت خاصی داشته و این اشخاص جزو خردمندان هستند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جواناز قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار نمایندگان طلاب و فضلای خراسان بزرگ، با اشاره به آیه 18 سوره مبارکه زمر گفت: بر اساس این آیه،در انجام هر کاری باید به دنبال احسن عمل بوده و بهترین کار را انجام دهیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه افرادی که موضوع این آیه را سرلوحه خود قرار می‌دهند در کارها موفق‌تر خواهند بود، بیان کرد: باید سعی کنیم که در هر جا به دنبال احسن بوده و بهترین کار را انجام دهیم.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به نمایندگان خراسان تصریح کرد: شما باید قدر خود را بیشتر بدانید، و به دلیل مجاورت سرزمینی با امام رضا(ع) باید خدمات بزرگ‌تر و بهتری داشته باشید.

وی با تأکید بر سرلوحه قرار دادن مفاد این آیه عنوان کرد: کسانی که به دنبال احسن اعمال بوده و بهترین کار را انجام می‌دهند، خداوند متعال به این افراد عنایت خاصی داشته و این اشخاص جزو خردمندان هستند.

وی با بیان ثواب زیارت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع)اشاره کرد:حتی برخی بزرگان حوزوی زیارت سالانه این امام همام را در صورت تمکن مالی واجب می‌دانستند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم یادآورشد: وجود مبارک امام علی بن موسی‌الرضا(ع) در سرزمین خراسان افتخار بزرگی بوده که باید قدر آن را دانست و سعی در شناخت عظمت و بزرگی این امام همام داشت.

انتهای پیام/ح

نمایندگان طلاب و فضلا به دنبال احسن عمل در هر کاری باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار