دبیر کل آیمو‌ گفت: برگزاری همایش آیکو پمس به دنبال توسعه پایدار و رسیدن به راهکارهایی در مقابل کشتیرانی و دریانوردی‌ است.

آیکو پمس به دنبال راهکارهایی‌ در مقابل چالش‌های کشتیرانی‌ استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،کیم‌ تاچ لیم‌ دبیرکل آیمو‌ در همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در پیامی با بیان اینکه کشتیرانی‌ بهتر برای آینده بهتر شعار امسال سازمان بین‌المللی دریانوردی‌ است، اظهار کرد: این شعار به خوبی بازتاب‌ دهنده کارکرد آیمو در این سال‌ها برای رسیدن به اهداف سازمان بین‌المللی دریانوردی‌ است.

وی ادامه داد: این اهداف نقش مؤثری در ارتقاء امنیت، عملکرد بهتر و محیط زیست دریایی امن‌تر و سالم‌تر دارد.

کیم تاچ‌ لیم تصریح کرد: آیمو از همان ابتدای فعالیت‌ در تلاش بوده تا بتواند شرایط را به نحوی محیا‌ کند که همه افراد در دنیا بتوانند از مزایای کشتیرانی و دریانوردی‌ از نظر اقتصادی بهره‌مند شوند و امنیت و مسئولیت اجتماعی در این زمینه در نظر گرفته شود.

دبیر کل آیمو‌ درباره برنامه استراتژیک‌ این سازمان تخصصی در حوزه حمل و نقل و محیط زیست دریایی گفت: برنامه استراتژیک‌ سازمان بین‌المللی دریانوردی‌ در بازه زمانی سال 2018 تا 2023 شامل 7 مؤلفه‌ اصلی بهبود قوانین و مقررات، استفاده از تکنولوژی‌های جدید در چارچوب‌ قانون‌گذاری و بررسی تغییرات آب و هوایی است.

وی تأکید کرد: بهبود تسهیلات جهانی، تأمین امنیت تجارت بین‌المللی دریایی و اطمینان‌ حاصل کردن از اثرگذاری اجرای قوانین و مقررات سازمان بین‌المللی دریانوردی‌ از دیگر مؤلفه‌های این بخش به شمار می‌رود.

کیم تاچ لیم‌ با بیان اینکه برگزاری‌ همایش آیکو‌ پمس‌ در ایران به خوبی در راستای اهداف اصلی آیمو‌ قرار دارد گفت: این همایش به دنبال توسعه پایدار و رسیدن به راهکارهایی‌ در مقابل چالش‌های پیش روی کشتیرانی‌ و دریانوردی‌ است.

دبیر کل آیمو‌ اظهار کرد: افزایش آگاهی تنها از طریق نشست‌ها و همایش‌های بین‌المللی مانند آیکو ‌پمس‌ امکان‌پذیر است.

وی تأکید کرد: سازمان جهانی دریانوردی‌ همانند دیگر بخش‌های سازمان ملل رسیدن به توسعه پایدار در فعالیت‌ها را به عنوان هدف اصلی و محوری دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار