سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت مناطق زلزله زده غرب کشور را تشریح کرد.

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده غرب کشوربهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: همه دستگاه‌های امدادی با حضور در محل وقوع زلزله اقدام به امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ فوتی بر اثر حادثه گزارش نشده است افزود: 724 نفر بر اثر زلزله شب گذشته دچار مصدومیت شدند که 37 نفر بستری و 697 نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

سعیدی درباره آمار مصدومان زلزله غرب کشور گفت: 372 نفر در شهرستان‌ سرپل ذهاب، 109 نفر در قصر شیرین,170 نفر در گیلان غرب،54 نفر در اسلام آباد،10 نفر در روانسر، 6 نفر در دالاقو، 5 نفر در ثلاث باباجانی و 2 نفر در پاوه مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه سازمان هلال احمر با اعزام 87 تیم امداد رسان به محل وقوع زلزله در حال امداد رسانی به زلزله زدگان است، گفت: تمام دستگاه‌ها اعم از ارتش، سپاه بسیج و ... در حال کمک رسانی به زلزله زدگان هستند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه دو فروند هلی کوپتر امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: 90 روستا توسط تیم‌های امدادی ارزیابی و برآورد شدند.

سعیدی افزود: تا روز پنج شنبه در کرمانشاه شاهد بارندگی نخواهیم بود و این وضعیت شرایط امداد رسانی به زلزله زدگان در این استان را تسهیل خواهد کرد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: در روز جمعه بارش باران و وزش باد در استان کرمانشاه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار