داور بخش خیابانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان گفت:امسال برنامه ریزی و هماهنگی در بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کم شده است.

برنامه ریزی و هماهنگی در بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کمرنگ شدهامیر مشهدی عباس، داوربخش خیابانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:با اینکه چند سال است همدا ن میزبان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است، اما هنوز نقص‌های زیادی به خصوص در بخش برنامه ریزی و اجرا دارد.

او با بیان اینکه نمایش‌های خیابانی این دوره هم در مقایسه با دوره‌های پیش بهبود پیدا کرده اند افزود:هر سال نمایش‌ها بهتر از دوره‌های قبل می‌شوند، ولی رشد آن‌ها سرعت خوبی ندارد.

امیر مشهدی عباس با بیان اینکه بیشتر نمایش‌ها طی سال‌های اخیر به خصوص در بخش خیابانی تکلیف مشخصی ندارند اظهار داشت: جدا شدن بخش‌ها مختلف جشنواره وگروه‌های سنی باعث شده سطح توقع مردم و داوران هم بالا‌تر رود وما نیاز داریم نمایش‌هایی با کیفیت بهتر و در حد جشنواره بین المللی و تخصصی داشته باشیم.

او ادامه داد:طی ۱۹ سال که در این جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حضور داشته ام، مشکل اصلی ما نداشتن چهارچوب و یک استاندارد در اجرای نمایش‌ها است.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ۱۶ تا ۲۱ آبان به دبیری مجید قناد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ا

نمایش‌ها باید چهارچوب استاندارد داشته باشند

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.