دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: برگزاری آیین ها و برنامه هایی همچون این جشنواره بین المللی زمینه ای برای تربیت کودکان وشناخت هویتشان است.

کودکان با نمایش وتئاتر هویت خود را می شناسندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مریم کاظمی در آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشن ها متاثر رویدادها و رویدادها متاثر از نیازهای اجتماعی هستند.

وی اضافه کرد: تئاتر و نمایش باید به کودکان کمک کنند تا با اعتماد به نفس و انگیزه برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: تحقق این مطالبه نیاز به شناخت هویت خودشان دارد و هویت به معنای شخصیت مستقل و خوشبختی است.

کاظمی ابراز امیدواری کرد: با کمک جشنواره و زیر چتر شعارمان از جمله احترام به حقوق کودکان و نوجوانان، زمینه ساز تربیت فرزندان و تبدیل شدن به زنان و مردان آهنین عزم آینده باشیم.

وی بیان کرد: جشنواره بین المللی تئاتر کودکان و نوجوانان قادر نیست همه مشکلات شخصی، شغلی و حرفه ای ما را حل کند ولی می تواند به فعالیت های هنری ما جهت بدهد.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: دنیای تئاتر محدودیتی ندارد چراکه زندگی حد و مرزی ندارد.

کاظمی با تبیین اهداف پویش حمایتی نمایش «الیور توئیست» که توسط کودکان کانون اصلاح تربیت اجرا شد، افزود: با استفاده از موقعیت جشنواره گروه حمایتی برای این کودکان تشکیل می شود که همه را به این گروه دعوت می کنم.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم نسبت به این پویش پاسخگو باشند و با عضویت در این گروه به این اقدام فرهنگی و هنری صحه بگذارند.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» از 28 آبان ماه تا چهارم آذرماه در شهر تاریخی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ج

کودکان با نمایش وتئاتر هویت خود را می شناسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار