کندی تردد براثر مه گرفتگی در ۲ محور گیلان

رئیس پلیس راه گیلان گفت: تردد در ۲ محور آستارا به اردبیل واسالم به خلخال به علت مه گرفتگی به کندی اتجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه گیلان گفت: در محور آستارا به اردبیل در محدوده گردنه حیران و محور اسالم به خلخال به علت مه گرفتگی تردد به کندی صورت می‌گیرد.
وی افزود: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان به جز ۲ محور آستارا به اردبیل و اسالم به خلخال عادی و روان است.
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به مه گرفتگی ۲ محور و لغزندگی سایر محور‌ها به علت بارش باران گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.
سرهنگ حسین محمدپور با بیان اینکه محور پونل به خلخال همچنان مسدود است، افزود: رانندگان می‌توانند از محور‌های جایگزین استفاده کنند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۱۰ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است، افزود: ۱۳ نفر در این تصادفات مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام / ق

محورهای آستارا به اردبیل و اسالم به خلخال تردد به کندی صورت می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.