مدیر آموزش و پرورش بهبهان از اجرای طرحی نو بصورت انجام آزمایشات کدبندی شده برای ۳ دوره تحصیلی در آزمایشگاه مرکزی جابربن حیان و پژوهشسرای خوارزمی خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آزمایشگاه ها به عنوان فضای آموزشی عملی می توانند نقش مهمی در تربیت افرادی کاوشگر، نوآور و مولد دانش ایفا کنند.

وی افزود: آشنایی و تشویق  دانش آموزان به انجام فعالیت های آزمایشگاهی، توسعه نقش آزمایش در درک بهتر مفاهیم و آموزش مهارت های عملی در محیطی تخصصی و پویا از اهداف اصلی فعال سازی آزمایشگاه مدارس بویژه آزمایشگاه مرکزی جابربن حیان است.

عبدی پور با بیان اهمیت توجه به حضور هدفمند و برنامه محور دانش آموزان در آزمایشگاه مرکزی جابربن حیان و پژوهشسرای خوارزمی،بیان کرد: در حرکتی نو از ابتدای سال جاری کلیه آزمایشات کتب علوم تجربی، شیمی، فیزیک، زیست شناسی و زمین شناسی توسط کارشناسان و دبیران مجرب پژوهشسرا استخراج، کد بندی و سپس در قالب جداول مدون به مدارس ارسال شده است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان عنوان داشت: در قالب طرح نامبرده، این امکان برای دبیران دروس آزمایشگاهی فراهم می شود که قبل از اعزام دانش آموزان به پژوهشسرا، کدهای مورد نظر را از لیست جداول انتخاب و به کارشناسان پژوهشسرا اعلام کنند.

عبدی پور گفت: اجرای این طرح مفید و کاربردی با استقبال گسترده ای از سوی مدارس شهرستان بهبهان روبرو شده است.

انتهای پیام/م

بهبهان میزبان  اجرای طرحی نو در پژوهشسراها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.