رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: ۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین برف روب برای پاکسازی محور‌های مواصلاتی در راهدارخانه‌های این شهرستان مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: به دنبال گزارش اداره هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در محور‌های مواصلاتی، اکیپ‌های این اداره در محور برهان و گردنه‌های جواله رشان و زمزیران به حالت آماده باش درآمده و عملیات برف روبی را در ساعات اولیه صبح انجام دادند.

عبدالله پور ادامه داد: محور‌های مهاباد - بوکان و مهاباد - سردشت برای کاهش لغزندگی و جلوگیری از یخ بستن جاده‌ها تاکنون با چهار کامیون نمک پاشی شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون تردد در تمامی راه‌های استحفاظی این شهرستان بدون هیچ مشکلی به صورت روان ادامه دارد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد بیان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان با همه ظرفیت و توانایی نیرو‌های خود آماده انجام عملیات برف روبی، نمک پاشی و یخ زدایی در راه‌های ارتباطی است.

عبدالله پور گفت: با توجه به حجم بارش ها، برودت و کاهش دما، شهروندان از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/ج

برف روبی در جاده های شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.