رئیس جمهور فرانسه ابراز امیدواری کرد مسئولان حمله شیمیایی به حلب سوریه شناسایی شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه ابراز امیدواری کرد اطلاعات مربوط به حمله شیمیایی روز شنبه به شهر حلب در سوریه به سازمان منع تسلیحات شیمیایی ارسال شود و مسئولان این حادثه شناسایی شوند.

مکرون در نشست اتحادیه اروپا در بروکسل در این باره خاطر نشان کرد: "فرانسه هرگونه استفاده از تسلیحات شیمیایی را محکوم می‌کند و امیدوار است که کسانی که اطلاعات مربوط به آن را منتشر کردند، آن را به این سازمان بین المللی (سازمان منع تسلیحات شیمیایی) در لاهه ارسال کنند تا واقعیت استفاده از تسلیحات شیمیایی مورد تایید قرار بگیرد و افراد مسئول پیدا شوند".

با این حال رئیس جمهور فرانسه به این موضوع نیز اشاره کرد که این کشور در خصوص حمله شیمیایی به شهر حلب هنوز اطلاعات کافی در دست ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیم
۰۸:۴۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
عامل حمله شیمیایی حلب پیدا شد :
چند گروه از نیروهای متخصص فرانسوی در روزهای گذشته از طریق مرز ترکیه وارد مناطق تحت اشغال تروریست ها شده اند و در حال تجهیز موشک ها و خمپاره ها به گازهای سمی و شمیایی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
هی مکرون : چرا دور خودت چرخ بیخودی میزنی؟ چرا از رفیق شفیق خودت و هم کاسه ات نمی پرسی که کی بود؟ کی بود؟همان متحدی که تا آب را در فرانسه گلی دید شروع کرد به ماهی گرفتن از آشوبهای داخلی شما؟؟
آخرین اخبار