شمار مجروحان حمله شیمیایی روز گذشته تروریست‌ها به استان حلب سوریه به ۱۰۷ تن رسید و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این منطقه مملو از بیماران است.

شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حلب به 65 تن رسیدبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه الوطن امروز (یکشنبه) گزارش داد شمار مجروحان حمله شیمیایی روز گذشته تروریست‌ها به استان حلب سوریه به 107 تن رسید.

منابع حاضر در بیمارستان رازی به روزنامه الوطن اعلام کردند تا نیمه شب، 21 زخمی در این بیمارستان پذیرش و همه آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

الوطن گزارش داد بیمارستان دانشگاهی حلب نیز تاکنون 44 زخمی را که به علت استنشاق گازهای سمی دچار مشکلات تنفسی بودند، پذیرش کرده است.

جیاد حاج طاها، رئیس دپارتمان سلامت در استان حلب سوریه پیشتر اعلام کرده بود 25 نفر در بیمارستان رازی و 25 زخمی دیگر در بیمارستان دانشگاهی حلب بستری شدند. با این حال شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد حدود 100 نفر در حمله شیمیایی اخیر تروریست‌ها به استان حلب زخمی شدند.

روز گذشته گروه‌های تروریستی محله «الخالدیه» در حلب سوریه را با راکت‌های حاوی گاز کلر هدف قرار دادند. دستکم چهار کودک در اثر این حمله شیمیایی و استنشاق گازهای سمی راهی بیمارستان شدند.

در سال 2016 نیروهای دولتی سوریه توانستند استان حلب را از سلطه گروه‌های تروریستی آزاد کنند، با این حال گروه‌های تروریستی در مناطق اطراف این استان حضور دارند. پیش از این ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در 27 اکتبر تروریست‌ها 20 دستگاه تانک هر کدام حاوی 10 لیتر گاز کلر را به این منطقه انتقال داده‌اند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد روسیه تصمیم دارد با ترکیه درباره حمله شیمیایی روز گذشته تروریست‌ها به استان حلب سوریه گفتگو کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۷
خدایا اسرائیل والسعود را نابود کن
آخرین اخبار