بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:پیش بینی بازی سختی داشتیم، اما تیم ما به خوبی بازی کرد و حیف شد که نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

دژاگه :  از ابتدا پیش بینی بازی سخت را مقابل پرسپولیس داشتمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،اشکان دژاگه بازیکن تیم تراکتورسازی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس بیان کرد : تیم ما به خوبی بازی کرد و حیف شد که نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. جو ورزشگاه بسیار خوب بود.

او افزود: امیدوارم بین هواداران اتفاقی نیافتاده باشد و توهینی رخ نداده باشد.  تماشاگران از هر دو تیم بازی خوبی مشاهده کردند. 

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه گفت : از ابتدای بازی می دانستم که مقابل  سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده بازی سخت خواهد شد  و امروز بازی بود که بازیکنان برای نتیجه بهتر باید می جنگیدند . تیم ما با تمام وجود جنگید.  ما یک گل به ثمر رساندیم که در نهایت آفساید اعلام شد . من فکر نمی کنم این گل آفساید بوده باشد .   حاج صفی از پشت حرکت کرد که قبل از این که توپ به او برسد توپ به سر یکی از بازیکنان پرسپولیس برخورد کرد .  ما باید برای بازی بعدی تمرکز کنیم . 

او  درباره کیفیت زمین اظهار کرد : زمین ورزشگاه آزادی  شرایط خوبی نداشت وبازی بر روی این چمن سخت بود. 


بیشتربخوانید :

گرشاسبی: امیدوارم مدیرعامل پرسپولیس نمانم/ برانکو یک فصل و نیم دیگر با ما قرارداد دارد

مهاجری: دوست دارم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس پیروز شود

فتاحی: برای اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ به تمام باشگاه‌ها نامه زده‌ایم


انتهای پیام/

اظهارات اشکان دژاگه درباره بازی تیم های تراکتورسازی و سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار