مسئول برگزاری دیدار‌های سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: به دلیل اینکه قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی انجام نشد، در سایر بازی‌های لیگ هم این قانون اجرا نخواهد شد.

فتاحی : : برای اجرای شدن قانون 90 به10 در فصل آینده به تمام باشگاه ها نامه زده ایمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی مسئول برگزاری دیدار‌های سازمان لیگ در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل تراکتور سازی تبریز درباره قانون ۹۰ به ۱۰ بیان کرد: وقتی این قانون در دربی اجرا نشد در کل فصل هم نمی‌توانیم اجرایش کنیم. قانون ۹۰ به ۱۰ آن است میزبان ۹۰ درصد و میهمان ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را در اختیار دارند. این قانون دارای شرایطی است که در کل دنیا اجرا می‌شود از جمله در صورتی که تماشاگران میزبان ورزشگاه را پر کنند.

او تصریح کرد: من در حال حاضر کاری به پر شدن ورزشگاه توسط پرسپولیسی ها در این دیدار ندارم. وقتی که بلیت فروشی دست باشگاه‌های میزبان است خودشان بلیت فروشی را انجام می‌دهند. آن‌ها باید از طریق کارت هواراداری این بلیت ها را به فروش برسانند که افراد شناسایی شوند. ما خواستار این بودیم که در دربی رفت این کار را انجام دهیم، اما مدیرعامل باشگاه استقلال قبول نکرد. قطعا در دربی برگشت هم از این قانون استفاده نمی‌کنیم، اما برای فصل آینده باشگاه به باشگاه نامه زده ایم. در آینده باشگاه‌ها از طریق کارت هواداری هواداران خود را باید بشناسند.

او درباره شکایت استقلال گفت: حق باشگاه استقلال بود که پس از رای کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض کند. این تیم اعتراض کرد و استیناف رای را صادر کرد. حق دیگر این تیم آن بود که به دادگاه عالی ورزش شکایت کند که این باشگاه شکایت کرد.


بیشتر بخوانیدگرشاسبی: امیدوارم مدیرعامل پرسپولیس نمانم/ برانکو یک فصل و نیم دیگر با ما قرارداد دارد

جهانی: اولین باری است که استادیوم آزادی می‌آیم/ امیدوارم مردم از کنسرت لذت ببرند

پرسپولیس صفر - تراکتورسازی صفر/ گزارش لحظه به لحظه


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره قانون 90 به 10

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار