بخشدار مرکزی بندرماهشهر از افزایش حجم آب رودخانه جراحی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالم عبادی، بخشدار مرکزی بندرماهشهر گفت: حجم آب رودخانه جراحی افزایش یافته است و با وجود حجم بارندگی زیاد مشکل جدی در رابطه با آبگرفتگی معابر روستایی رخ نداد.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون قطعی برق در مناطق روستایی رخ نداد و وضعیت روستاهای بخش مرکزی بندرماهشهر از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

عبادی بیان داشت: روستای گرگر مقداری با آبگرفتگی معابر مواجه بود که نیروهای امدادی در حال امدادرسانی و پمپاژ آب های سطحی هستند.

بخشدار بندر ماهشهر گفت: با توجه به پیش بینی احتمال سیلاب در بندرماهشهر، نیروهای امدادی در نقاط مختلف روستایی مستقر شدند و هشدارهای لازم نیز به دهیاران برای مدیریت بحران داده شد.

هشدار تخلیه به ۳۰ خانوار ساکن در منبع آب اهواز

علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به بارندگی‌های دو روز گذشته بخشی از سنگ‌های کوه در منطقه منبع آب ریزش کرد که برای ۳۰ خانه اخطار تخلیه صادر شد و چندین خانه نیز تخلیه شد.

عالیپور  گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته در دو روز گذشته بخشی از سنگ‌های کوه در منطقه منبع آب ریزش کرد و احتمال جداشدن قسمتی از کوه به صورت ورقه‌ای وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: برای حفظ جان مردم منطقه شب گذشته با حضور عوامل امدادی برای ۳۰ خانه، اخطار تخلیه صادر شد و چندین خانه نیز تخلیه شد.

وی افزود: منطقه منبع آب به دلیل بافت و ساخت خانه‌ها ایمنی لازم را ندارد و با کوچک‌ترین حادثه‌ای احتمال تخریب دارد و پیش از این به ۱۸۰ خانه در این منطقه نیز اعلام شد که در معرض خطر هستند.

منطقه منبع آب یکی از محلات شرق اهواز است که ۸۱۱ واحد در معرض خطر در آن وجود دارد و ۸۴ واحد نیز از این خانوار‌ها در محدوده فوق خطر زندگی می‌کنند که هر لحظه امکان بروز حادثه برای آن‌ها وجود دارد.

روز جمعه ۲ آذرماه نیز بارش باران در اهواز سبب تخریب قسمت‌هایی از دیوار ۲ منزل مسکونی در منطقه منبع آب شد که این حادثه مصدومی نداشت.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.