عملیات ساخت ۳۲ واحد مسکونی در روستا‌های «گنجوره و گلین» شهرستان سرپل ذهاب روز شنبه به همت بسیجیان قرارگاه جاویدالاثر متوسلیان سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین دینی معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در آیین کلنگ زنی این واحد‌های مسکونی گفت : تاکنون بیش از ۹۳۰ واحد مسکونی در روستا‌های سرپل ذهاب که در جریان زلزله آبان پارسال غرب کرمانشاه تخریب شد، ساخته شده است.

وی گفت : این واحد‌ها به همت بسیجیان قرارگاه جاویدالاثر متوسلیان احداث و تحویل مردم زلزله زده شده است.

وی، ساخت سرویس‌های بهداشتی و انجام کار آبرسانی به روستا‌های زلزله زده و ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و زیربنایی به زلزله زدگان را از دیگر اقدام‌های صورت گرفته توسط بسیجیان بیان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: مهمترین رسالت و فعالیت بسیج خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و مرزی است و بسیجیان با این دیدگاه که بتوانند به نظام خدمت کنند در قالب گروه‌های جهادی سازماندهی شده و به مناطق محروم مرزی اعزام می‌شوند.

دینی، با بیان اینکه ارائه خدمت به محرومان یک برنامه اجتماعی است، افزود: با توجه به وقوع زلزله در استان کرمانشاه، کمک رسانی به زلزله زدگان یک اولویت از سوی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران است.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های امداد رسانی، ساخت و ساز منازل مسکونی و پروژه‌های عمرانی و زیرساختی از برنامه‌های مهم اجرا شده از سوی سپاه در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب است.

 

 

انتهای پیام/د

بیش از ۹۳۰ واحد مسکونی در روستا‌های سرپل ذهاب ساخته شده است

 

برچسب ها: کلنگ زنی ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.