یکی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، دونالد ترامپ را به حمایت از مقاماتی که مرتکب جرائم اخلاقی شده‌اند، متهم کرد.

نماینده آمریکایی: ترامپ به طور غریزی از افرادی که جرائم غیراخلاقی مرتکب می‌شوند، حمایت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه کنگره آمریکا (هیل) در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی نوشت: «تام مالینوفسکی» نماینده دموکرات کنگره آمریکا، روز جمعه به دلیل دفاع دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از عربستان سعودی با وجود گزارش سازمان اطلاعات مرکزی این کشور (سیا) که در آن آمده است محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در قتل جمال خاشقجی دست داشته است، به شدت از وی انتقاد کرد.

مالینوفسکی در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: به نظر می‌رسد رئیس جمهور به طور غریزی از سران قدرتمند جهان که به ارتکاب جرائم غیراخلاقی متهم شده‌اند، حمایت می‌کند.

وی افزود: به اعتقاد من خیلی سخت است که دلیل این موضوع را توضیح داد.

به اعتقاد این نماینده کنگره، ترامپ با این برخوردها به دولت های سراسر جهان اعلام می‌کند تا زمانی که به ما باج می‌دهند، می‌توانند هر کاری می‌خواهند انجام دهند.

دونالد ترامپ گزارش این هفته سازمان سیا را که در آن آمده بود، ولیعهد عربستان سعودی دستور قتل خاشقجی را در داخل کنسولگری این کشور در استانبول صادر کرده بود، رد و حتی رسانه ها را به انتشار اخبار خلاف واقع متهم کرد.

مالینوفسکی با تاکید بر اینکه ترامپ باید ضد ولیعهد عربستان اقدامی انجام دهد، گفت: موضوع قطع ارتباط با عربستان نیست، مسئله تحریم یک فرد در میان است. باید بین روابطمان با عربستان سعودی و روابطمان با یک مرد جوان غیرقابل پیش بینی، خطرناک و به طور باور نکردنی دمدمی که تلاش می کند حاکم بعدی این کشور در 50 سال آینده باشد، تمایز قائل شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
ننگ بر ترامپ
آخرین اخبار