معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مروج بجنوردی در پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور به عنوان مروج برتر انتخاب شد.

کسب رتبه نخست مروج بجنوردی در جشنواره مروجان کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: «احسان» سیدی زاده از نویسندگان و مروجان کتابخوانی خراسان شمالی رتبه نخست جشنواره تقدیر از مروجان کشور را در بخش پیشکسوتان به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه در مجموع سوابق ٧٠ نفر در حوزه کتابخوانی از استان‌های مختلف به مرحله نهایی جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی راه یافته و در نهایت سه نفر منتخب به عنوان برگزیده معرفی شدند، افزود: در بخش نگاه ویژه «احسان سیدی زاده» از بجنورد به عنوان مروج برتر کتابخوانی کشور معرفی شد.

رضایی گفت: وی مدرس بازنشسته تربیت معلم بجنورد است که تا کنون چاپ دو کتاب در مورد بجنورد، نگارش بیش از هزار مقاله گزارش و مصاحبه در نشریات استان و کشور ، معرفی بیش از ٧٠٠ کتاب در دو سال در وبلاگ بجنورد و . . . را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

گفتنی است: مراسم پایانی پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی و آیین اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان در محل خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران برگزار شد.

انتهای پیام / ب

مروج بجنوردی در پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور برتر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.