معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: فلسطین تجزیه‌ناپذیر است قدس و کرانه غربی یکی است، ما در کنار ملت فلسطین هستیم

آمریکا سردمدار ظلم و جنایت در جهان استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان صبح امروز( شنبه 3 آذرماه) در کنفرانس وحدت اسلامی که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، گفت: اشغالگری فلسطین توسط رژیم صهیونیستی برای ناتوان کردن ما در منطقه و تسلیم در برابر غربی‌هاست؛ اسرائیل پروژه‌ای است که آمریکا می‌خواهد در منطقه اجرا کند تمام برنامه‌های ایالات متحده حول محور اجرای معامله قرن است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: بن سلمان و نتانیاهو دست به دست هم دادند که علیه امت اسلامی و اسلام اقدام کنند این تنها اشغال فلسطین نیست بلکه اشغال تفکر است.

وی ادامه داد: فلسطین یک کشور محوری در منطقه بوده و قدس محور فلسطین است اگر می‌خواهیم به هدف خود برسیم باید در مقابل آنها گرد هم آمده و مقاومت کنیم.

نعیم قاسم تاکید کرد: فلسطین تجزیه‌ناپذیر است قدس و کرانه غربی یکی است، ما در کنار ملت فلسطین هستیم و هر گونه سازش را رد می‌کنیم این سرزمین مقدس است و تقدس قابل تقسیم نیست.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: وحدت در گرو تداوم مقاومت در میدان است، با وحدت پیروز می‌شویم و معادله قدرتمندی را در برابر دشمنان امت اسلام پایه‌ریزی و تحکیم می‌کنیم.

وی با اشاره با بیان اینکه ایران سنبل وحدت اسلامی است خاطرنشان کرد: این کنفرانس را مدیون امام خمینی(ره) می‌دانیم که همه موازین و معادلات را تغییر داد، مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست همه باید در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار