رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ژاله طوفان‌پور داوربانوی اردبیل از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت در مسابقات فوتبال بانوان کافاآسیا در ازبکستان دعوت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمدنوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در حاشیه مسابقات فوتبال لیگ استان در ورزشگاه علی دایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ژاله طوفان‌پور داور بانوی اردبیل از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت در مسابقات فوتبال کافاآسیا ازبکستان دعوت شد و برای قضاوت به کشور ازبکستان اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه طوفان‌پور یکی از داوران برجسته کشورمان محسوب می‌شود افزود: این بانوی اردبیلی علاوه بردرخشش در عرصه داوری در عرصه علمی نیز موفق بوده و در مقطع دکترا در حال تحصیل است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: داوری فوتسال و فوتبال بانوان اردبیل پیشرفت خوبی داشته است که نمود این امر قضاوت داور بانوی اردبیل در میادین بین‌المللی است و با توانمندی و دانشی که در ژاله طوفانپور وجود دارد بی‌شک در مسابقات ازبکستان این داور خوش می‌درخشد.

نوتاش از حضور حجتی کمک داور برجسته استان اردبیل در لیگ برتر کشور خبر داد و افزود: این کمک داور اردبیلی نیز که از کمک داوران برجسته کشورمان محسوب می‌شود که سابقه کمک داوری دربازی‌های حساس لیگ برتر کشور را دارد.

انتهای پیام/ع

اعزام داور بانوی اردبیلی به کشور ازبکستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.