تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی اردوی آماده سازی اش پیش از جام ملت‌های آسیا در تهران تمرین می‌کند.

اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ایران در تهران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران تاکنون برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که از ۵ ژانویه تا اول فوریه (۱۵ دی تا ۱۲ بهمن) در امارات برگزار می‌شود ۳ مرحله اردوی آماده سازی برگزار کرده است و قرار است مرحله نهایی اردوی ملی پوشان از ۲۴ یا ۲۵ آذر برگزار شود.

طبق اعلام یکی از مسئولان تیم ملی شاگردان کارلوس کی روش بین ۳ تا ۵ روز در تهران تمرین می‌کنند و سپس برای پیگیری تمریناتشان عازم قطر می‌شوند. این تیم قرار است اردوی خود در قطر را در کمپ اسپایر برگزار کند که در جریان این اردو ۳ بازی دوستانه هم انجام می‌دهد.

البته تاکنون تنها بازی دوستانه ایران و قطر در تاریخ ۱۰ دی قطعی شده است و شاگردان کارلوس کی روش و فلیکس باس در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف می‌روند، اما مذاکرات برای انتخاب ۲ حریف تدارکاتی بعدی تیم ملی همچنان ادامه دارد.

تاکنون نام تیم‌های بسیاری مانند فلسطین، سوریه، چین، لبنان و حتی اردن و فیلیپین به عنوان حریفان تدارکاتی تیم ملی در اردوی قطر مطرح شده، اما تاکنون هیچ حریفی برای برگزاری این ۲ بازی قطعی نشده است.

شاگردان کارلوس کی روش پس از برگزاری این ۳ دیدار دوستانه برای حضور در جام ملت‌های آسیا به دبی می‌روند و نخستین بازی خود را هم از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) دوشنبه ۱۷ دی مقابل یمن انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید:از عکس یادگاری حاج‌صفی با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا مصدومیت حسینی

رکورد گلزنی خارق العاده قلی‌زاده در تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار