برگزاری دیدار تدارکاتی شاگردان کی روش پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، هنوز با ۲ حریف آسیایی دیگر قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت کارلوس کی روش پرتغالی برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده می شود، پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۴ بازی تدارکاتی برگزار کرده که مقابل ازبکستان، بولیوی و ترینیداد و توباگو به پیروزی رسیده و مقابل ونزوئلا در دوحه قطر به تساوی یک بر یک رسیده است.

پس از درخشش یوزها ( لقب تیم ملی فوتبال ایران ) در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال،  مردم فوتبالدوست ایران و کارشناسان امیدوارند تا مرد پرتغالی و بازیکنانش طلسم ۴۳ را پس از قهرمانی در مسابقات سال ۱۹۷۶ بشکنند و به مقام قهرمانی دست یابند. پس از اینکه تیم ملی فوتبال در اردوی شهریورماه به مصاف ازبکستان رفت، در مهرماه با بولیوی بازی کرد و در آبان نیز ۲ بازی تدارکاتی با شاگردان دنیس لارنس در توباگو و رافائل دودامل در تیم ملی ونزوئلا برگزار کرد که به یک پیروزی و یک تساوی رسید، در صدد است تا ۱۰ دی نیز در قطر به مصاف تیم ملی این کشور برود تا به طور کامل آماده تقابل با یمن، ویتنام و عراق در جام ملت ها شود. 

قطر هم که عزم خود را جزم کرده تا پیش از میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ یک قهرمانی بدست آورد، در فیفا دی های گذشته ( روز برگزاری بازی های ملی ) موفق شده چین، فلسطین، اکوادور و سوئیس را شکست دهد و مقابل ایسلند به تساوی برسد، البته عنابی ها ( لقب تیم ملی فوتبال قطر ) در یک بازی دوستانه مقابل ازبکستان ۲ بر صفر تن به شکست دادند.

البته فدراسیون فوتبال در صدد است تا در اردوی دی ماه تیم ملی در قطر، ۲ بازی دوستانه دیگر هم مهیا کند که پیش از این از چین و سوریه نام برده می شد و پس از اینکه تیم ملی از قطر بازگشت، برای پیگیری این موضوع با یکی از مسئولان تیم ملی گفتگو کردیم که او در این باره بیان کرد: هنوز برگزاری بازی با هیچ تیمی قطعی نشده و هر وقت که این موضوع و برگزاری بازی تدارکاتی قطعی شود، اعلام می کنیم. در حال مذاکره با برخی کشورها برای برگزاری بازی دوستانه هستیم اما هنوز چیزی به قطعیت نرسیده است.


بیشتر بخوانید:

کارلوس کی‌روش با من سر جنگ دارد/ او می‌داند در ایران حرفش دیگر خریدار ندارد

پروین: کی روش باید برای بازی پرسپولیس به استادیوم می آمد/ وزیر باید برانکو و کارلوس را آشتی دهد

بازدید نهایی کی روش و مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال از کمپ اسپایر/ زمان بازگشت سرمربی تیم ملی به ایران مشخص شد


انتهای پیام/

شاگردان کی روش در دی ماه به مصاف قطر می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار