بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: بد شانسی آوردیم که نتیجه را مقابل فولاد واگذار کردیم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم در ۲ بازی باقی مانده نتایج بهتری بگیریم.

شیری: امتیاز بازی های بعدی را خواهیم گرفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی شیری بازیکن تیم فوتبال پیکان بعد از شکست مقابل تیم فولاد خوزستان گفت: در دقایق آخر توانستیم به بازی برگردیم، اما باز هم نتیجه را از دست دادیم. بازیکنانمان خیلی زحمت کشیدند و واقعا بد شانسی آوردیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم در ۲ بازی باقی مانده نتایج بهتری بگیریم.

او گفت: وقتی چند باخت پشت سر هم بیاورید طبیعتا در جدول وضعیتتان بد می‌شود. تمام تلاشمان را برای گرفتن سهمیه می‌کنیم و هنوز نا امید نشده ایم.

شیری در مورد اشتباه وحید شیخ ویسی دروازه بان تیمشان گفت: فوتبال همین است یک روز بازیکنان بد شانسی می‌آورد و یک روز هم خوش شانس است. شیخ ویسی برای باشگاه پیکان زحمت زیادی کشیده است و بازیکن قابل احترام و باشخصیتی است امیدورم به روند موفقیتش برگردد.

او در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: من تا نیم فصل در باشگاه پیکان هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم و هنوز زمان اضافه شدنم به باشگاه پرسپولیس مشخص نیست.


بیشتر بخوانید:فرار موقت فولادی‌ها از بحران با شکست شاگردان جلالی/ باخت خانگی جادوگر در بازی ۶ امتیازی

سایپا با عبور از مهاراجه ها و یاران تاباتا به مرحله گروهی می رسد/ قعرنشین عربستان چشم انتظار شاگردان علی دایی

فهرست ۲۰ نفره پرسپولیس برای بازی با تراکتور سازی


انتهای پیام/

صحبت های شیری بعد از شکست مقابل فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار