نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عمل به اسلام و سیره نبوی، دو اصل مهم برای حفظ اتحاد مسلمانان است.

مسلمانان با پیروی از اسلام و سیره پیامبر (ص) وحدت را حفظ کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، یکی از اصلی‌ترین راه‌های حفظ و تقویت وحدت اسلامی و جلوگیری از تفرقه را پیروی از اسلام، ولایت و نبوت عنوان کرد.

وی بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام پیامبر هدایت، رحمت، صلح و مبارزه با استکبار بودند و همیشه بر حفظ وحدت اسلامی تاکید داشتند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام از وحدت مسلمانان آشفته می‌شوند و می‌خواهند اسلام‌های تقلبی را مانند داعش گسترش دهند.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج در همه عرصه‌ها افتخار آفرین بوده است و اکنون هم بسیاری از کشور‌ها که می‌خواهند در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند، راه بسیج را در پیش گرفته‌اند.

وی عملکرد بسیج و سپاه را در استان مایه افتخار دانست و تصریح کرد: نمونه یکی از این افتخارات دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس است که از حریم کشور به خوبی دفاع شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر از مسوولان اجرایی استان خواست در خدمت به مردم و حمایت از نظام بیشتر بکوشند، زیرا این امر در کنار انجام وظیفه، توفیق محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ک

دشمنان قسم خورده اسلام  از وحدت مسلمانان آشفته می‌شوند

 

برچسب ها: وحدت ، خدمت به مردم ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.