جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد:

اقتصاد مقاومتی کارآمدترین شیوه مقابله با فشارهای اقتصادی

اظهارات چند روز پیش ترامپ نشانه استیصال و ترس امریکا در رویارویی نظامی با ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش اقتدار بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع) گیلان در پادگان امام خمینی لوشان در جمع بسیجیان گیلان گفت: عجز و درماندگی دنیای استکبار مقابل عزم و اراده‌ی مستحکم فرزندان رشید این سرزمین موجب شده تا دشمنی خود را در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی تمرکز دهند.
سردار سلامی کارآمدترین شیوه‌ی مقابله با فشار‌های اقتصادی و شکستن رژیم تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی را عملی کردن الگو‌های اقتصاد مقاومتی در بستر، بهره گیری از توان بومی و نیروی عظیم بسیج عنوان کرد و افزود: تجربه تاریخ  انقلاب اسلامی به وضوح نشان داده که با روحیه بسیجی می‌توان استقلال را در بهترین وجه عینیت بخشید.
وی تصریح کرد: تا زمانی که لشکریان مخلص خداوند در قالب شجره طیبه بسیج برای دفاع از حریم امت اسلام صف کشیده اند هیچ قدرتی را یارای تجاوز و تعدی به این آب و خاک نیست.
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: بسیج نماد غیرت، وارستگی، جوانمردی و حقیقت جویی است که با الهام از روح عاشورا، دشمنان زیاده خواه را به زانو درآورده و اقتدار نظام اسلامی را در عرصه بین المللی تجلی داده است.
سردار سلامی همچنین به تبیین جایگاه بسیج در صیانت از دستاورد‌های والای انقلاب اسلامی پرداخت و شکل گیری این شجره طیبه را مرهون اعجاز ذهنی امام راحل مبنی بر رهایی امت اسلام از ظلم و جور دنیای استکبار دانست.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان به تبیین نقش رهبری حکیمانه نظام اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی با داشتن چنین رهبری شجاع و وفادار هیچگاه مقابل دشمنان زیاده خواه و دسیسه گر شکست نخواهد خورد بلکه آینده این سرزمین در راستای تحقق عینی تمدن اسلامی تضمین خواهد شد.

انتهای پیام/آ
 
برچسب ها: بسیج ، صبحگاه مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.