فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت:شهدا قابلیت‌های بسیار زیادی در جریان زندگی خود دارند که می‌توان با پرداختن به آن این موضوع مهم را به نسل جدید انتقال داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در مراسم یادواره شهدای شهر بهاران از سلسله برنامه‌های گرامیداشت کنگره شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان اظهارکرد: از سال 93 تمامی رزمندگان دفاع مقدس برای برگزاری این مراسم عظیم که امروز شاهد افتتاح آن بودیم تلاش کردند، چراکه اعتقاد داشتند نباید راه دوستان شهیدشان فراموش شود.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان فلاورجان افزود: عنوان شهدای خط شکن فلاورجان نشان از شجاعت و پایداری این رزمندگان است که در دوران دفاع مقدس هم چون انقلاب اسلامی جزء پیشتازان این عرصه بودند.

وی ادامه داد:رزمندگان این شهرستان محکم پای خود ایستادند و اجازه ندادند امر ولی زمان روی زمین بماند و علم ایثار و شهادت را به دوش کشیدند.

فتحیان تأکید کرد: بیش از ۳۴ فرمانده شهید از این شهرستان هستند که رشادت‌های فراوان آنان هنوز هم‌زبانزد عام و خاص است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان اضافه کرد: در این شهرستان ۵ خانواده سه شهیدی وجود دارد که این افتخار بزرگی برای این شهرستان به‌حساب می‌آید.

هم‌چنین حجت‌الاسلام مهدی بخشی در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های متوالی بیان فرموده‌اند که نباید یاد شهدا فراموش شود و قطعاً برگزاری کنگره‌ها نگه‌داشتن حیات طیبه است.

وی افزود: شهدا قابلیت‌های بسیار زیادی در جریان زندگی خود دارند که می‌توان با پرداختن به آن این موضوع مهم را به نسل جدید انتقال داد.

امام‌جمعه شهر بهاران ادامه داد: دشمن به دنبال این است که فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از مکتب عاشورا است فراموش شود که باید مواظب بود.

وی در پایان گفت: باید مسیر شهدا را به عنوان الگو قرارداد در زندگی که هیچ‌گاه مسیر و یاد شهدا فراموش نشود.

 

انتهای پیام/م

 

رشادت های شهدا همواره زبانزد عام و خاص بوده است

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.