فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا در همه اقداماتش بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است.

مقاومت چهل ساله ایران دستاوردش شکست های پی در پی آمریکاست/ تحریم ها نتیجه عکس داد/نوید پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی از زبان دشمنان مطرح می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار جعفری  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در کنگره شهدای فلاورجان گفت:  دشمنان می خواستند جلوی صدور انقلاب اسلامی را بگیرند اما در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما پیام خود را به جهان صادر کردیم.

سرلشکر جعفری ادامه داد: گرچه دفاع مقدس ما هشت سال طول کشید اما بزرگ ترین درس انقلاب یعنی ایستادگی در برابر استکبار جهانی را به دنیا صادر  کردیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در تمام نا امنی و فتنه هایی که در ایران برپا شد آمریکا در پشت صحنه حضور فعال داشته و از فتنه گران حمایت کرده است، ابراز داشت: آخرین مورد فتنه دیماه سال قبل بود که همچون همیشه به نتیجه نرسید، مردم ما به قدری بصیرت بالایی دارند که تحت تاثیر نقشه های دشمنان قرار نگیرند.

 
 با این همه تهدید  ،روحیه مردم بالاست 

وی با اشاره به اینکه روحیه مردم در برابر تهدید ها بالاست و این موضوع به برکت خون شهیدان است  بیان کرد:  گوش برخی از مردم و مسئولان سنگین است و پیام شهدا را نمی شنوند، برای شنیده شدن نیاز به تقوی و ایمان بیشتر است.

 وی تاکید کرد: وضعیت و تحلیل امروز برخلاف القا رسانه های دشمن که کم و بیش هم اثر گذار بوده، بصورت واقعی تحلیل اینگونه است که با وجود شهدا و ماندگاری شهدا هیچ قدرتی نمی تواند بر نظام و مردم ما فائق آید.در جامعه ای که شهید داده شکست راه ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: چهل سال است که با دشمن درگیر هستیم،حیاط انقلاب اسلامی وابسته به ظلم ستیزی است که برگرفته از مکتب عاشوراست که در جهان هم این مکتب منتشر شده است ؛ اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا رو به افول و زوال است.

سرلشکر جعفری تاکید کرد:  کری خوانی ها و تهدیدات آمریکا که توان خاموش کردن آتش را ندارند اثری ندارد و این موضوعات از جمله حمایت از آل سعود از حماقت های رییس جمهور آمریکاست ؛آمریکا در همه اقداماتش بر علیه این نظام مقدس با شکست مواجه شده است.

 

دشمنان در پیاده سازی نقشه خاورمیانه بزرگ نیز شکست بزرگی خوردند

سرلشکر جعفری گفت: دشمنان در پیاده سازی نقشه خاورمیانه بزرگ نیز شکست بزرگی خوردند، آنها می خواستند کشور  کوچک و چهار وجبی خود را از نیل تا فرات گسترش دهند، اما مقاومت لبنان با دریافت پیام انقلاب و دفاع مقدس ما که به سرتاسر جهان گسترش یافته  بود در برابر آنها ایستادگی کرد.

وی تاکید کرد: شکست استکبار در همه نقاط جهان از جمله یمن در حال رخ دادن است و در آینده نزدیک شاهد پیروزی قطعی یمنی ها خواهیم بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شکست مداوم استکبار جهانی در برنامه‌های دفاعی، نظامی، امنیتی و برنامه های سیاسی و اقتصادی را شاهد بودیم و امروز نوید پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی با دشمنان از زبان خود  آنها و  در صحبت های تحلیلگران غربی به چشم می خورد به نوعی که آنها برخی تحلیلگران آمریکایی با این جمله که «تهران با تهدید و تحریم‌ها منفعل نخواهد شد و احتمال دارد مانند تهدیدات قبلی و برخلاف انتظارات، فشارهای وارده بر ایران نتیجه عکس بدهد» بر ناتوانی خود در مقابله با ایران اذعان و اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه نظام آمریکا بر اساس تبعیض نژادی و خوی استکباری شکل گرفته است و دلیل دشمنی آمریکا با ملت ایران ایستادگی و مخالفت با  استکبار و نظام های استکباری است، تصریح کرد:  توطئه دشمنان بر علیه ملت ایران تمامی نخواهد داشت چراکه تنها جامعه‌ای که در مقابل زورگویی استکبار ایستادگی کرده است ملت ایران است و تا زمانی که آمریکا همین رویه ظلم و استکبار  را دنبال کند ایستادگی ملت ایران ادامه خواهد داشت.

 

مقاومت چهل ساله ایران دستاوردش شکستهای پی در پی آمریکاست


سرلشکر جعفری ادامه داد:  امروز وضعیت رژیم غاصب و کودک کش اسراییل توان مقابله با مردم غزه را ندارد و از نیروهای مقاومت مورد حمله موشکی قرار می گیرند،  آمریکا در حال افول است.امروز برخی مقامات آمریکایی معترفند که در مقابل ایران دچار آشفتگی و سرگردانی شده اند و تحریم های تهران و تهدیدات موثر نیست و نتیجه عکس هم داده است .

وی گفت:  آمریکایی ها از فشار اقتصادی ایران نا امید شده اند و مقامات این مسائل را به گوش ترامپ  رسانده اند و از خشم ملت ایران نگران هستند.

 انتهای پیام /س

 

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Israel
ناشناس
۰۱:۴۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
به عنوان یک ایرانی که ۴۰ سال میباشد که وطن و زادگاهم را ندیدم و درست یک ماه قبل از انقلاب متولد و یک ماه بعد از آن مجبور به ترک وطن شدیم اما همیشه به ایران و مردمانش و ایرانی بودنم میبالم و قدرت نظامی ایران باعث افتخار من میباشد . وطنم با اینکه هیچ خاطره و تصویری ازت ندارم اما همیشه عاشقتم
Iran (Islamic Republic of)
رحیم اقدم
۰۰:۲۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
انشاءالله اینطور که پیش میریم در آینده نزدیک سپاه محترم پاسداران برای خروج ناوهای امریکایی از منطقه ضرب الاجل تعیین میکنه.اگه رفتند که رفتند.اگه نرفتند برای همیشه در اعماق خلیج فارس مهمان ما هستند.دست تمامی سرداران سرافراز سپاه محترم را با افتخار میبوسم.خدا قوت.سیدالشهدا علیه السلام پشت و پناهتان.یا حق
Iran (Islamic Republic of)
رحیم اقدم
۰۰:۲۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
انشاءالله اینطور که پیش میریم در آینده نزدیک سپاه محترم پاسداران برای خروج ناوهای امریکایی از منطقه ضرب الاجل تعیین میکنه.اگه رفتند که رفتند.اگه نرفتند برای همیشه در اعماق خلیج فارس مهمان ما هستند.دست تمامی سرداران سرافراز سپاه محترم را با افتخار میبوسم.خدا قوت.سیدالشهدا علیه السلام پشت و پناهتان.یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
به نظر من قاچاق سوخت و قیمت کم سوخت بیشترین ضرر را به اقتصاد ایران وارد اورده است
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۲۰:۰۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
تحریم ها بیشتر مستحکم ترمون میکنه
کور خوندن ایران اسلامی روز بروز داره پیشرفت میکنه
مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل جنایتکار
امریکا شده مضحکه کل دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
تا چشم آمریکا کور شود
آخرین اخبار