آیین کتاب گردی در کتاب فروشی‌های شهر بوشهر با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد انگیزه در بین مردم و حمایت از کتاب فروشان اجرا شد.

اجرای آیین کتاب گردی در کتاب فروشی‌های شهر بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در این آیین گفت: کتاب فروشان با عشق و علاقه اقدام به راه اندازی این مکان فرهنگی کرده اند.

حمیده ماحوزی افزود: وجود هر کتاب فروشی یک ارزش بزرگی است که می‌تواند با قرار گرفتن در مسیر هر فرد او را به کتاب خواندن ترغیب کند.

وی بیان کرد: امسال پنجمین سال برگزاری روز کتاب و کتابگردی در کشور است و ما به همین مناسبت درنظر گرفتیم برای ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد انگیزه در بین مردم و حمایت از کتاب فروشان در این فعالیت فرهنگی شرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه هرچه بیشتر خانواده ها، فرهنگ مطالعه روز به روز در کشورمان مورد استقبال بیشتری قرار گیرد.

در این آیین معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوشهر، چهره‌های فرهنگی، کتاب دوستان و اعضاء باشگاه‌های کتاب خوانی کودکان و نوجوانان حضور داشتند و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب‌هایی به رسم یادبود به بچه‌های باشگاه کتاب خوانی اهدا کرد.

انتهای پیام/م

برگزاری آیین کتابگردی در شهر بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.