معاون ورزشى باشگاه استقلال گفت:گروه استقلال روى کاغذ سخت است، اما باید بگویم تیم ما همیشه در گروه هاى سخت قرار داشته است.

خطیر:گروه استقلال روی کاغذ سخت است/ هواداران به شفر اعتماد دارند خطير معاون ورزشى باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره هم گروهى استقلال با العين امارات ،الهلال عربستان و الدوحيل قطر گفت :گروه استقلال روى كاغذ سخت است اما بايد بگويم اين تيم هميشه در گروه هاى سخت قرار داشته و تا به امروز هم همين طور بوده است .به هر حال استقلال از پس اين روزهاى سخت بر خواهد آمد اما اميدوارم با درايت مربى تيم و همت بازيكنان بتوانيم بهترين نتايج را در اين گروه بدست آوريم.

او ادامه داد:هواداران استقلال به شفر اعتماد دارند و مطمئن هستم اگر همه اتحاد داشته باشيم مى توانيم از اين گروه صعود كنيم.

معاون ورزشى باشگاه استقلال گفت:ما و هواداران روى توانايى هاى شفر حساب كرده ايم و بدون شك هواداران تيممان از مربى تيم انتظار دارند كه استقلال از گروه مرگ صعود كند و بايد بگويم شفر مربى بسيار بزرگى است.

خطير افزود :به طور حتم در نيم فصل تيم را تقويت مى كنيم ى بدون شك با قرار گرفتن در گروه مرگ تمام اميد هواداران به شفر است تا او بتواند تيم را در اين گروه در شرايط خوبى قرار دهد.


بیشتر بخوانید:

برنامه مسابقات سرخابی‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا

سرخ‌های با تعصب با شایستگی نایب قهرمان آسیا شدند + فیلم و حاشیه‌ها

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود

اظهارات عجیب مالک تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس

استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد

نصرالهی: استقلال در گروه مرگ قرار دارد/ باید بهترین نتیجه را کسب کنیم


انتهای پیام / 

اظهارات معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره لیگ قهرمانان آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار