سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان برای نشستن روی نیمکت ایرلند رقبای صاحب نامی را پیش روی خود می‌بیند.

رقبای کی روش در راه رسیدن به نیمکت ایرلندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از سقوط تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند به رقابت‌های سطح C. لیگ ملت‌های اروپا و برکناری مارتین اونیل، سرمربی این تیم، نام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی او از سوی رسانه‌های این کشور مطرح شد.اما کی روش برای این که بتواند جانشین اونیل شود باید از سد چند مربی صاحب نام بگذرد.

روزنامه سان ایرلند، با انتشار گزارشی نوشت اتحادیه فوتبال ایرلند تصمیم دارد پیش از بازی‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال خود را انتخاب کند. این روزنامه در ادامه، علاوه بر کی روش از سم آلاردایس، نیل لنون، میک مک کارتی، استیو بروس و استفن کری به عنوان دیگر گزینه‌های پیش رو فدراسیون فوتبال ایرلند نام برده است.

«آیریش پست» هم با اشاره به نام مک کارتی او را بخت اصلی جانشینی اونیل دانست و نوشت در صورتی که او به تیم ملی ایرلند بازگردد، رابی کین ستاره سابق این تیم به جمع کادر فنی ایرلند اضافه خواهد شد.

زمانی که مک کارتی سال ۲۰۰۲ هدایت ایرلند را بر عهده داشت رابی کین زیر نظر او بازی می‌کرد.

این رسانه ایرلندی درباره کی روش نیز نوشت، کی روش پرتغالی در تیم‌های ملی امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی و ایران مربیگری کرده است.

او همچنین درکار با بازیکنان جوان و کسب بهترین نتیجه از تیم خود با وجود منابع محدود مشهور است.


بیشتر بخوانید:کی روش در نشست خبری پس از بازی ایران با ترینیداد و توباگو شرکت نکرد

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها

نگاهی به عملکرد هشت ساله کی روش در تیم ملی ایران/ مرد پرتغالی پایین‌تر از برانکو و علی دایی


انتهای پیام/

کی روش سرمربی تیم ملی ایرلند می شود؟

برچسب ها: اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار