دروازه بان سابق تیم رئال مادرید، دوران مربیگری کارلوس کی‌روش در این تیم را «غم انگیزترین» دوره فوتبال باشگاهی خود توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایکر کاسیاس دروازه بان فعلی پورتوی پرتغال، که سابقه بازی زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران در رئال مادرید را دارد، طی گفتگویی آن دوره را «غم انگیزترین» دوره فوتبال باشگاهی خود دانست.

ردپای کی‌روش در غم انگیزترین دوران باشگاهی ایکر کاسیاس

کاسیاس فصلی را که کارلوس کی روش در راس کادر فنی تیم فوتبال رئال مادرید قرار داشت، به یاد می‌آورد. نه به خاطر کار مربی پرتغالی، بلکه به این دلیل که پایان فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ "غم انگیز‌ترین دوره" باشگاه پیشین او بود.

او در مصاحبه‌ای با خورخه والدانو در برنامه "یونیورس والدانو" گفت: "من آن ماه‌ها را به یاد می‌آورم و این دوره‌ای است که من در آن بیشترین عصبانیت را داشتم. اگر بتوانم به عقب برگردم، به خیلی عقب‌تر از این دوره برمی‌گردم. "

مشکلات رئال مادرید در آن دوره به حدی زیاد بود که این تیم در هشت بازی رسمی آخر خود هفت شکست را تجربه کرد. کی روش ۱۰ ماه به عنوان سرمربی رئال مادرید در برنابئو کار کرد و در این مدت این تیم فقط توانست سوپر جام اسپانیا را به دست آورد. نتایج ضعیف این مربی پرتغالی باعث شد سران رئال در ماه مه سال ۲۰۰۴ او را اخراج کنند.


بیشتر بخوانید: نقاشی دیدنی از چهره ایکر کاسیاس + فیلم

«کاسیاس» برنده جایزه پای طلایی سال ۲۰۱۷ شد + عکس

علت جدایی کاسیاس از رئال فاش شد


انتهای پیام/

غم انگیزترین دوره فوتبالی کاسیاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
یکی نیس به اون ور ابی ها که ازکیروش دل خوشی ندارن وهر حرفی که بزنه قبول میکنیم چون جام جهانی رفتیم ویه پنالتی زدیم نمیخوان باور کنن که بازیکنای ما قوی بودن نه جناب سرمربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
بعضی از مردم ایران کیروش بزرگ کردن که پرو شده به علی کریمی ودیگر بزرگان توهیین میکنه در حالی که با تیم ها قبلیش نتیجه ضعیف کسب میکرده
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
باز هم استقلال در گروه مرگ.عادت استقلال گروه مرگ .گروه استقلال ۵ بار قهرمان اسیا .گروه پرسپولیس ۰ بار.خوشانسی ادامه دار پرسپولبس
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
داستان دنباله داره خوشانسی پرسپولیس.دو مهاجم خارجی و گلزن تراکتور هنوز ایران نیومدند
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
نکه پرسپولیس با السد و کاشیما دفاعی بازی نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
اینجا بعضی ها بخاطر موفقیت های پرسپولیس میگن کی روش بهترین مربی جهان هست چون تیمش دفاعی بازی میکنه
آخرین اخبار