رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: مهاباد یکی از شهرستان‌های منتخب برای برگزاری جشنواره ۴۰ طرح کتاب، است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مهاباد در گفتگو با باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمهاباد،گفت: جشنواره ۴۰ طرح کتاب در ۴۰ شهر کشور اجرا می‌شود که مهاباد یکی از این شهرستان‌های برگزیده است.

مردای با بیان اینکه مرحله مقدماتی و آشنایی با جشنواره ۴۰ طرح کتاب امورز در مهاباد برگزار شد، افزود: در این طرح، اعضای ۴۰ باشگاه کتاب و کتابخوانی مهاباد شرکت کرده اند که هر باشگاه، متشکل از ۱۲ نفر است.

وی اضافه کرد: اعضای این باشگاه هها یک کتاب را با موضوع  آزاد انتخاب میکنند و آنرا پس از خلاصه نویسیف به صورت فیلم کوتاه برای اعضای باشگاه خود روایت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: از بین چهل فیلم تهیه شده، ۴۰ باشگاه مهاباد یک اثر با رأی داوران انتخاب و به مرحله کشری ارسال می‌شود.

اما به منظور آشنا کردن اعضای باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی با شیوه‌های بازنویسی، روایت وقصه گویی امروز مراسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ترتیب یافت و در آن آقای مصطفی ایلخانی زاده از نویسندگان منطقه، برای شرکت کنندگان در جشنواره کارگاه نویسندگی و قصه نویسی را برگزار کرد.

انتهای پیام/ه

برگزاری جشن ۴۰ طرح کتاب در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.