مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: تعداد 5 نفر در 12 عملیات انجام شده طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

12 عملیات  توسط آتش‌نشانان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت:12 عملیات طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان به سرانجام رسید.

وی افزود: 6 عملیات اطفاء حریق، 5 عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش آتش‌نشانان در این بازه زمانی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: 2 مورد حریق منزل در منوچهری و شهرک بهشتی، حریق پیک نیک در گلزار، 2 مورد حریق خودرو در بلوار ارم و بین‌النهرین و حریق سطل زباله در میدان امامزاده عبدالله (ع) منجر به انجام عملیات اطفاء حریق شد.

وی افزود: نجات افراد محبوس شده در آسانسور در هنرستان، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار بعثت،  نجات افراد محبوس شده در یک منزل در جانبازان و 2 مورد مهار حیوانات در بلوار نجفی و شهرک مدنی نیز انجام عملیات امداد و نجات را به دنبال داشت.

بیاناتی اظهار داشت: یک مورد مانور اطفاء حریق نیز در فرودگاه توسط آتش‌نشانان به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: تعداد 5 نفر در 12 عملیات انجام شده طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: 425 تماس در این بازه زمانی در سامانه 125 همدان به ثبت رسید که 12 مورد منجر به انجام عملیات شد.

وی 18 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه را به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی دانست و یادآور شد: 190 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه نیز اشتباه بوده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه 205 مورد از تماس‌ها با بیشترین تعداد با هدف ایجاد مزاحمت در سامانه به ثبت رسید.


انتهای پیام/ج

 

12 عملیات  توسط آتش‌نشانان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.