رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایرگفت: 4 دستگاه خودروی عملیاتی از اعتبارات دولتی برای ناوگان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی خریداری شد.

خرید 4 دستگاه خودرو به ناوگان آتش‌نشانی ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید جوادی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایربه فعالیت 3 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهراشاره کرد و افزود:این ایستگاه‌ها شامل ایستگاه مرکزی در خیابان باهنر، ایستگاه 15 خرداد و ایستگاه شهرک است که با 70 نیرو و 10 دستگاه خودروی سبک و سنگین فعال هستند.

وی به کمبود نیرو در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طبق استانداردهای لازم به منظور خدمات‌دهی بهتر در ملایر با توجه به جمعیت شهرستان نیاز به رفه این مشکل داریم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر با اشاره به اینکه خدمات آتش‌نشانی علاوه بر سطح شهر در روستاها و بخش‌های شهرستان نیز انجام می‌شود گفت: نیروهای ما فراتر از وظایف خود عمل می‌کنند در حالی که خدمات‌رسانی در خارج از شهر بر عهده آتش‌نشانی نیست.

جوادی با بیان اینکه تجهیزات هیدرولیکی، تشک نجات، تجهیزات کوه در سازمان آتش‌نشانی وجود دارد تصریح کرد: با این وجود نیاز داریم تا با استانداردها و تجهیزات به‌‌روزتر پیش برویم.

وی  به  خرید 4 دستگاه خودروی عملیاتی از اعتبارات دولتی برای ناوگان عملیاتی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از محل اعتبارات جذب سازمان شده 4دستگاه خودرو شاسی 5/2 تن آمیکو خریداری شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر اظهار داشت: با توجه به مساعدت شهردار ملایر این خودروها در آینده نزدیک به ناوگان عملیاتی سازمان اضافه شده تا در خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به همشهریان پیشرو باشیم.

انتهای پیام/ب

فعالیت 3 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهرملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.