مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشن بزرگ وحدت با اجرای فاخر گروه موسیقی نوازندگان ملی در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این مراسم از سوی ستاد برگزاری جشن‌های بهار مهربانی توسط یک موسسه فرهنگی و هنری ساعت ۲۱ امشب در سالن سینما هلال زاهدان برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای فاخر گروه موسیقی استاد حسام الدین سراج و اردشیر کاهکار برنامه محوری این جشن بزرگ است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تشکیل و اعزام کارناوال شادی از مرکز استان به ۵ شهرستان زابل، خاش، ایرانشهر، نیکشهر و سراوان با حضور هنرمندان شاخص و اجرای برنامه‌های تئاترخیابانی، موسیقی ملی، محلی و پاپ از مهمترین برنامه‌های هفته وحدت در استان است.

وی به ویژه برنامه‌های هفته وحدت در مرکز سیستان و بلوچستان نیز اشاره کرد و گفت: در طول این هفته برنامه‌های شاد و مردم محور، با اعزام گروه‌های هنری تئاتر و موسیقی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مناطق پنجگانه زاهدان برگزار می‌شود.

مسگرانی بیان داشت: در این هفته کاروان‌های نور با حضور قاریان قرآن، حافظان و اساتید بین المللی، گروه‌های تواشیح و همخوانی علاوه بر اجرای برنامه در زاهدان به شهرستان‌های خاش، سراوان نیز اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/ی

 

اجرای برنامه های ویژه هفته وحدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار