مدیر گردشگری منطقه 13 شهرداری تهران گفت: با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم، حیات شبانه در منطقه 13 شهر تهران اجرایی می‌شود.

انجام 70 درصد زیرساخت های حیات شبانه منطقه 13 شهر تهران

مهرداد احمدی مدیر گردشگری منطقه 13 شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص اجرای طرح حیات شبانه در منطقه 13 اظهار کرد: باتوجه به مصوبه شورای شهر تهران و معرفی شرکت توسعه و نوآوری شهر یک تفاهم نامه‌ای منعقد شد که براساس آن، ایجاد فضای حیات شبانه بر عهده این شرکت است و ما در حال آماده سازی زیرساخت‌های این طرح هستیم.

مدیر گردشگردی منطقه 13 شهرداری تهران گفت: حیات شبانه‌ای که قرار است در منطقه 13 ایجاد شود، با حیات شبانه‌های موقت یا همان کافه ون‌ها متفاوت است و ما به دنبال ایجاد زیرساخت‌های دائمی به غیر از ون کافه‌های موقت هستیم.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با ایجاد مکان‌های مناسب در منطقه 13 اوقات خوشی را در ساعات پایانی شب برای شهروندان و ساکنان منطقه فراهم کنیم.


بیشتر بخوانید: «حیات شبانه» یک مطالبه و یک نیاز است 


احمدی با اشاره به مکان‌های مشخص شده برای حیات شبانه در منطقه 13، تصریح کرد: در حال حاضر سه منطقه در خیابان‌های پیروزی، شیخ الرئیس و فلکه دوم نیروی هوایی برای حیات شبانه دائمی منطقه 13 انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه حیات شبانه واقعی، حیات شبانه دائمی است، گفت: حیات شبانه واقعی، حیاتی است که در خیابان سی تیر و باغ همایون اتفاق می‌افتد و یک سازه شکیل و دائمی دارد که آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار