مدیر عامل یکی از شرکت‌های پخش شیر خشک از وجود شیرخشک متابولیک برای مدت ۶ ماه در انبارهای کشور خبر داد.

محسن عبداله زاده مدیرعامل یکی از شرکت‌های پخش شیر خشک در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما وظیفه تولید و توزیع شیر خشک‌های متابولیک در کشور را برعهده داریم.

وی افزود: شیر خشک‌های متابولیک به صورت سیستماتیک و مستقیم در محل زندگی مصرف کنندگان میان آن‌ها توزیع می‌شود.

عبداله زاده در خصوص قیمت شیرخشک‌های متابولیک در کشور گفت: سازمان غذا و دارو با ارز مرجع و به صورت یارانه‌ای وظیفه قیمت گذاری شیر خشک را بر عهده دارد.

وی در خصوص تعداد ثبت سفارش در شرکت و ارائه محصول به مصرف کنندگان گفت: مصرف کنندگان شیر خشک‌های متابولیک بیماران خاص از جمله نوزادان برای رشد و افراد بزرگسال دارای مشکلات گوارشی جهت تأمین پروتئین هستند. به همین منظور روزانه ۱۵۰ عدد محصول به صورت سیستماتیک از طریق ثبت بارکد کالا در سیستم توسط پست به درب منازل مصرف کنندگان ارسال می‌شود.

مدیر عامل یکی از شرکت‌های پخش شیر خشک گفت: میانگین قیمت این محصول از ۱۷۰ هزار ریال تا ۶۵۰ هزار ریال توسط سازمان غذا و دارو قیمت گذاری شده است و متوسط قیمت یک قوطی شیر خشک متابولیک ۲۵ هزار ریال است و در هر ماه تعداد ۱۲ عدد قوطی شیر خشک متابولیک مورد مصرف مصرف‌کنندگان است و این محصولات ۲۴ تا ۴۸ ساعته بعد از ثبت سفارش به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور می‌رسد.

عبداله زاده با بیان اینکه تحریم‌ها اثری بر واردات ما به کشور نداشته است، تصریح کرد: ما در انبار‌های خود موجودی ۶ ماه شیر خشک متابولیک را در اختیار داریم و به مقدار ۳ ماه دیگر نیز، شیر خشک متابولیک در حال ترخیص از گمرک است.

وی با اشاره به اینکه قیمت شیرخشک‌ها به جهت وارد کردن به کشور گران است، گفت: علی رغم گرانی محصول ما نسبت به توزیع درست آن حساسیت به خرج دادیم و محصولاتی که تاریخ مصرفشان از حد مجاز خود گذشته است را از چرخه توزیع خارج و آن‌ها را امحا می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعزیرات ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار