نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:ارزش‌ها و فرهنگ علوی باید در جامعه توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان گفت:امروز ما نیازمند توسعه ارزش‌ها و فرهنگ علوی هستیم که سردار اصلانی نمونه عینی این نامه امام علی (ع) هستند که می‌فرماید،اما بعد من نعمان بن عجلان زرقی را به حکومت بحرین گماردم و تو را، بی آنکه سرزنش و نکوهشی بر تو باشد، از آنجا برداشتم. حقا امر زمامداری را به خوبی به انجام رساندی، و امانت را ادا کردی. نزد من بیا که نه سوء ظنی به تو هست و نه سرزنش، یا اتهام و یا گناهی متوجه توست. آهنگ حرکت به سوی ستمکاران شام را دارم و دوست دارم در این سفر تو همراه من باشی، زیرا از کسانی هستی که در مصاف با دشمن، و برپا نمودن ستون دین به آنان پشتگرم هستم اگر خدا بخواهد.

حجت الاسلام قریشی در ادامه گفت: در نامه‌ای دیگر امیر المومنین در جنگ جمل به یکی از یارانش فرموند کوه‌ها اگر تکان خوردند تو نباید تکان بخوری پاهایت را محکم به زمین بکوب و وقتی به دشمن نگاه می‌کنی باید همگی را بشکافی و به آخر برسی و بدان که نصر و یاری از سوی خداست.

وی در پایان تاکید کرد: سردار اصلانی و سردار خرم نیا نمونه عینی این دو نامه می‌باشند که سردار خرم نیا نیز پرچم را باید از دست سردار اصلانی بگیرند و قطعا نصرت الهی پشتیبان وی خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان

 
برچسب ها: اخبار اجتماعی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.