سرپرست جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی از حضور دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی بوکان در کنفرانس آسیا و اقیانوسیه در شهر مانیل کشور فلیپین خبر داد.

سعید رهبر سوره  سرپرست جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛ گفت: هادی احمدی عضو مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بوکان به عنوان نماینده سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور جهت شرکت در سومین نشست جوانان در کنفرانس آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد.

وی، با اشاره به اهداف این کنفرانس، افزود: الهام بخشیدن به رهبران جوان به عنوان مدافعان و نمایندگانی که باعث تغییر در جمعیت‌های ملی و جوامع خود خواهند شد از جمله اولین اهداف این کنفرانس هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تاکید کرد: همچنین از دیکر اهداف این کنفرانس اختیار دادن به رهبران جوان تا بطور فعال اقدامات رهبری جوانان را در جمعیت‌های ملی خود ترویج نمایند و به کار گرفتن جوانان با ایجاد فرصت‌های رهبری که آنان را ترغیب به دسترسی به بزرگترین اهداف و پتانسیل خود خواهد نمود.

وی، گفت: این کنفرانس با حضور فرانچسکو روکا رییس فدراسیون صلیب سرخ در تاریخ بیستم آبان ماه با حضور نمایندگانی از ۴۹ کشور آسیا، اقیانوسیه در راستای استراتژی ۲۰۲۰ و YES و مشکلات و چالش‌های پیشروی جمعیت‌های ملی و همچنین کار گروه‌هایی در مورد استراتژی ۲۰۳۰ برگزار میگردد.

گفتنی است هادی احمدی به همراه نمایندگانی از روابط بین الملل جمعیت هلال احمر کشور نشست‌های دوجانبه و چند جانبه‌ای باکشور‌های مختلف خواهند داشت.
 
انتهای پیام/م

 

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد بوکان در کنفرانس آسیا و اقیانوسیه حضور یافت

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.