پس از اعلام رنکینگ کاراته، چهار ورزشکار فارس راهی اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان شدند.

مبارکی رییس هیات کاراته فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: سازمان لیگ فدراسیون کاراته پس از برگزاری مرحله نخست لیگ کاراته وان دختران و پسران، رده بندی برترین‌های این رشته را در رده سنی نوجوانان و جوانان اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس در کاتا رده سنی نوجوانان، سعید نعمتی از فارس با ۱۲۸۰ امتیاز در رده سوم وزن به اضافه ۵۳ کیلوگرم قرار گرفت و در کاتا انفرادی رده سنی جوانان پسر، علیرضا رضایتی و کوروش ذیگلری با ۲۵۲۰ و ۲۱۵۵ امتیاز، جایگاه اول و‌دوم وزن منهای ۶۸ کیلو را به خود اختصاص دادند.

رییس هیات کاراته استان فارس افزود:در وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم کاتا انفرادی رده سنی جوانان دانیال رفعت زمین با کسب ۱۶۸۰ امتیاز رده دوم را از آن خود کرد، محمد حسین شیرصفت با ۳۲۴۰ امتیاز در رده نخست وزن منهای ۵۷ کیلو رده سنی نوجوانان قرار گرفت و در وزن منهای ۷۰ کیلو، علیرضا فصیحیان با ۱۲۰۰ امتیاز پس از کاراته کا‌هایی از مازندران، تهران و کرمان رده چهارم را بدست آورد.

نفرات برتر اعلامی از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، بصورت مستقیم وارد نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان می‌شوند.

انتهای پیام/چ

حضور کاراته کاهای فارس در اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.