فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۵ عنوان در قالب ۴۰ برنامه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب توسط سپاه عشایر استان طی هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت:خدمت رسانی بیشتر به مردم کف جامعه رویکرد اجرای برنامه های این هفته است.

سرهنگ بهمنیار با اشاره به برخی از برنامه های هفته بسیج، افزود: اجرای 3 طرح اقتصاد مقاومتی و افتتاح 4 طرح در زمینه مهندسی و صنایع تبدیلی در هفته بسیج هدفگذاری شده است.

وی گفت: همچنین اعزام 3 گروه جهادی و یک گروه پزشکی و درمانی به مناطق محروم عشایری،برگزاری همایش معتمدین و متنفذین استان، برگزاری یادواره های شهدای آبروی محله، پایگاهی و حوزه مقاومت و برنامه های فرهنگی، ورزشی و برگزاری نشست های بصیرتی از دیگر برنامه های این هفته است.

بهمنیار طرح گشت بسیج محله محور را از دیگر اقدامات و برنامه ها دانست و گفت: طرح مصون سازی و کمک به کاهش آسیب های اجتماعی با پوشش چندین منطقه اجرایی می شود.

فرمانده سپاه عشایر استان با اشاره به اینکه طرح شهید "بهنام محمدی" در مدارس عشایری استان نیز اجرایی می شود، بیان داشت: مسجد، خانه و مدرسه با ارتباط و پیوند مناسب، محور برگزاری این طرح است.

انتهای پیام/د

اجرای ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.