مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ازابتدای سالجاری تاکنون ۲۱۶ فقره کارت هوشمند رانندگان و ۱۶۹ فقره کارت هوشمند ناوگان باری در استان صادرشده است.

۲۱۶ فقره کارت هوشمند رانندگان  در استان زنجان صادرشده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبراظهار داشت: در حال حاضر ۷ هزار و ۵۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا با استفاده از ۴ هزار و ۶۰۱ دستگاه انواع تریلی، کامیون، کامیونت و وانت بار مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماهه سالجاری، 4 میلیون و 22 هزار و 443تن انواع کالا توسط ناوگان حمل‌ونقل استان زنجان جابجا شده است افزود:عمده کالا‌های جابجا شده از مبدا استان به ترتیب خاک معدنی با ۷۱۴ هزارو ۳۰۰ تن، سیمان با ۷۰۳ هزارو ۷۸۴ تن، سیلیس با ۲۰۳ هزارو ۷۱۰، بوده است و میلگرد و گازوئیل و گندم درجایگاه بعدی قراردارند.

علی اکبری ادامه داد: عمر متوسط ناوگان باری حمل ونقل کالای استان برابر ۱۶، ۸۹ سال است که نسبت به عمر ناوگان باری حمل و نقل کالای کشوری (۱۷ سال) از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

علی اکبری درخصوص صدور کارت هوشمند رانندگان وناوگان بیان داشت:کارت هوشمند رانندگان مدرک شناسایی رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای است وهرگونه فعالیت رانندگان برون شهری اعم از مسافربری و باری بدون داشتن این کارت ممنوع است وازابتدای سالجاری تاکنون ۲۱۶ فقره کارت هوشمند رانندگان و ۱۶۹ فقره کارت هوشمند ناوگان باری صادرشده است.

به گفته مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان کارت هوشمند، کارتی با ضریب امنیتی بالاست که امکان ذخیره سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم‌های عملیاتی مانند امکان شناسایی دقیق رانندگان و تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می‌کند.
 
انتهای پیام/ن
 

جابجایی بیش از ۴ میلیون تن کالا در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.