رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: پست اینستاگرامی مرا به نشانه جدایی از سمتم تعبیر نکنید و مشکل خاصی با اصفهانیان ندارم.

داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره انتشار پستی گلایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود و مباحثی که پس از انتشار این پست درباره جدایی او از سمتش مطرح شده است، بیان کرد: منظور خاصی از انتشار این پست نداشتم  و بحث جدایی ام از دپارتمان داوران هم بی اساس است چراکه همین الان که با شما صحبت می کنم مشغول امضاء اسناد این دپارتمان هستم. هرچند اختلاف نظر بین من و فریدون اصفهانیان(رئیس کمیته داوران) وجود دارد اما این موضوع مشکلی در کارمان به وجود نیاورده است. به هر حال طبیعی است وقتی چنین پست هایی منتشر می شود تعابیر مختلفی هم به همراه دارد اما می خواهم از پستی که در اینستاگرام گذاشتم اینگونه تعبیر نکنید شرایط به شکلی برای من حاد شده است که می خواهم از دپارتمان داوری جدا شوم.

او درباره اینکه شنیده می شود فریدون اصفهانیان مانند دوران ریاست حسن کامرانی فر در دپارتمان داوری قصد دخالت در امور این دپارتمان را دارد، گفت: تغییر کلی که نسبت به دوران ریاست حسن کامرانی فر در دپارتمان داوری به وجود آمده است اینست که با دستور AFC برای این دپارتمان چارت مشخصی ایجاد شده است. نمی گویم مشکل در دپارتمان داوری وجود ندارد اما نسبت به قبل مشکلات خیلی کمتر و حتی زیر صفر شده است.

رفعتی تصریح کرد: اکنون هرکسی می داند باید چه کاری انجام دهد و اختیارات رئیس کمیته داوران و دپارتمان داوری هم مشخص است. فریدون اصفهانیان هم با من چالش خاصی ندارد چراکه تداخل کاری به وجود نمی آید. کار من با او متفاوت است.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره اعتراض باشگاه پیکان به عملکرد مهدی مرجان زاده، داور دیدار این تیم با پرسپولیس اظهار داشت: مهدی مرجان زاده، داور جوانی است که در نخستین بازی پخش مستقیم خود خیلی خوب قضاوت کرد و تنها ایراد کارش این بود که در صحنه برخورد مدافع پیکان با امید عالیشاه باید از کارت زرد می گرفت. ضربه محمد قاضی گل نشد و در صحنه گل اول پرسپولیس هم به درستی خطا اعلام شد.


بیشتر بخوانید:

رفعتی: تصمیم گیری در کمیته داوران با خرد جمعی انجام می‌شود 

رئیس دپارتمان داوران: گل دوم کاشیما، آفساید بود/ اخطار اول نعمتی اشتباه بود


انتهای پیام/

اظهارات رئیس دپارتمان داوری فوتبال درباره کمیته داوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.