فرمانده سپاه ناحیه شبستر از برگزاری ۱۵۰عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در شبستر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ پاسدار رضایی فرمانده سپاه ناحیه شبستر در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شبستر گفت: ۱۵۰ عنوان برنامه در قالب برنامه‌های متنوع طی هفته بسیج در کلیه پایگاه‌ها و حوزه‌های زیر مجموعه سپاه ناحیه اجرا خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه فرهنگ بسیج منبعث از فرهنگ قرآنی، اسلامی و تشیع است، به تشریح عرصه‌های مختلف حضور بسیج در جامعه پرداخت و حفظ امنیت داخلی را از این عرصه‌ها برشمرد و تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های بسیج، سازندگی است خصوصا در برهه کنونی، شدیدا مورد نیاز است که بسیج سازندگی نیز در راستای پروژ ه.‌های سازندگی و خود اشتغالی در حال فعالیت است.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ه) با دوراندیشی برای حضور و نقش آفرینی مردم در تداوم انقلاب اسلامی با هدف حفظ و پایداری انقلاب و پاسداری از ارزش‌ها بسیج مستضعفین را بنیان‌گذاری کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر همچنین بیعت با شهدا و حضور در گلزارشهدا، دیدار با امام جمعه، یادواره شهداء، ملاقات چهره به چهره فرمانده سپاه ناحیه با بسیجیان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، نشست‌های بصیرتی، برگزاری اردو‌های جهادی و مسابقات ورزشی را از مهمترین برنامه‌های پیش رو در هفته بسیج عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش حماسه حضور در هفته بسیج در شبستر، افزود: این همایش روز ۵ آذرماه با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بسیج جهاد جانانه‌ای از خود نشان داد تا جایی که دشمنان اعتراف کردند، قدرتی در بسیج نهفته است که می‌تواند با تمامی تهدیدات مقابله کند.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: دامنۀ بسیج در همه اقشار جامعه ظهور و بروز پیدا کرده و امروز کلیه گروه‌های اجتماعی، اعم از دانش‌آموزان، دانشگاهیان، اساتید، کارگران و کارمندان مجذوب این فرهنگ شده‌اند و هفته بسیج نیز فرصتی برای گرامیداشت این جایگاه و مکتب اصیل و ارزشی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام احمدی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شبستر نیز تقوی را مهمترین عامل در موفقیت انسان دانست و اظهار داشت: در همین راستا و با توجه به برنامه‌های اجرایی شده بسیج در حوزه‌های متعدد به منظور آگاه سازی خانواده‌ها و آسیب شناسی آن‌ها در جامعه، وظیفه اهالی رسانه و خبرنگاران مضاعف است تا با آگاهی دادن شهروندان در تحلیل مسائل اجتماعی و سیاسی به مردم کمک کنند.

وی انتقاد در چارچوب اصول و بهینه سازی امور را عامل رشد و توسعه جامعه خواند و تصریح کرد: باید با انتقاد سازنده فضای جامعه را فضای برادری و مهربانی کنیم تا آرامش روحی و روانی در جامعه حاکم شود.

 

انتهای پیام/ش

 

۱۵۰عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در شبستربرگزار می شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.